JSEM V RÁDIU

Ahoj!

V poslední době mám možnost vyzkoušet si to, co jsem si vždy myslela, že bych chtěla dělat.
Na posledy to bylo (je) hlídání děí ve školičce. Je to super, o tom žádná, ale asi bych ocenila hlídat starší děti - ty, co by už mluvily a nepočůrávaly se.

Dále si vyzkouším práci v médiích. Já to vlastně už nějaký ten pátek zkouším, a to prostřednictvím blogu a přispívání do JUMagazínu. Práci pro televizi, i když jen regionální, už mám také za sebou. Co mi v repertoáru ještě chybí, je rádio. A co se nestalo. Minulou středu jsem měli, právě s JUMagazínem exkurzy do univerzitního rádia K2. A světe div se. S moderátorem jsem se domluvila, že společně s mou milou Jankou, ve středu uděláme rozhovor na téma Erasmus a bůhví co ještě :).

Takže dneska po půl čtvrté mě můžete poslouchat online ZDE a nebo rozhovor najdete v archivu ZDE. Jedná se "pouze" o internetové rádio. Takže si mě vlastně nenaladíte, ale vygooglíte.



Držte mi palce, bojím se, že budu říkat blbosti a nebudu dobře artikulovat. Snad to dobře dopadne! :)

A jak se máte Vy? Taky rádi zkoušíte nové věci?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře