DREAM JOB aka BABYSITTING

Ahoj!

Musím se s Vámi, takhle při pátku, podělit o supr novinku.

Mám novou brigádu!
Úplně mimo obor, ale je to to, co jsem chtěla.

Hlídám děti ve školce! Respektivě spíš v jeslích. Je to soukromá školička pro děti od 0 - 6 let, přičemž většině je okolo 1,5 roku.



Jelikož nemám pedagogické vzdělání, tak by tato možnost ve státním zařízení nepřipadala v úvahu, takže jsem ráda, že v soukromé školičce to nevadí.

Zatím jsem tam byla dvakrát a musím říct, že je to úžasné. Děti jsou roztomilé, akorát škoda, že většina ještě moc nemluví.

Čteme si spolu, plácáme modelínu, krmíme a uspáváme. Práce prostě ideální :). Akorát jména si ještě moc nepamatuji, takže když jsem si s jednou holčičkou četla (byla jsem přesvědčena, že je to Andrejka), neustále jsem opakovala její jména a ona říká: "Ale já nejsem Andrejka." a málem se rozpakala... :D



Pak tam máme jednu Kačenka a já jí říkám, že máme stejné jméno, že se tak taky jmenuju. A ona: "Nene, ty se jmenuješ teta!". Je s nima sranda.

Jakou máte brigádu/práci Vy? Máte někdo zkušenost s hlídáním malých dětí?

Krásný začátek víkendu,

-K-



Komentáře

  1. Po 3/4 roce jsem viděla svou brzy šestiletou sestřenku, byla upovídaná, na klíně mi v pohodě seděla, bylo to hezký, akorát na otázku "víš kdo jsem?" řekla "jo vím" ale nemohla si prý vzpomenout, jak se jmenuju.... učit takhle lhát malé děti.... je to první přírodní blondýna u nás v rodině a asi jí jen tak hned zas neuvidím :((

    Brigáda super, taky si hraju s hračkama :D najít, oprášit, zabalit, poslat a furt dokola :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat