CATCH ME IF YOU CAN aka PRACOVNÍ VÍKEND

Ahoj!

Tak a je tu další začátek týdne, další pondělí. Ve škole už se přitvrzuje, ale pořád si můžu dovolit neležet  v učení 24/7. :D

S blížícími Vánoci se zvyšuje počet nabídek na hosteskování. Jsou to akce více i méně zajímavé.
Já aktivka si na tento víkend naplánovala hned tři akce, ve třech městech, ve dvou dnech.

V pátek se jednalo o ochutnávky chlebů v píseckém Albertu, na tom není nic zajímavého. V sobotu, to byly lepší  akce.




V sobotu jsem v 8:00 vyjížděla z domu, a to s tím, že sraz na první práci - hostesky na lední show Máša a Míša (nějaká ruská pohádka) byl ve třičtvrtě na 11.
V ČB jsem měla docela, čas, tak jsem ho využila na kávičku, kterou jsem nakonec měla zdarma. V Mc je totiž káva za úsměv, věděli jste to? V 1O hodin mi volala koordinátorka, že nás potřebuje už teď, tak jsem to vzala před náměstí rovnou do Budvar areny. Práce spočívala v prodávání merchandisingu. Výhodou bylo, že jsem mohla koukat na představení.


Z Budvar areny mě spoluhosteska odvezla v 5 hodin na nádraží a já jsem si to Studentem štrádovala směr Tábor.
V Táboře jsem spolu s Jankou prodávala panáky Bohemia Honey, a to v kostýmku včely, hrůza! :D Jelikož jsem chtěla vypadat reprezentativně, rozhodla jsem se, že se v autobusu nalakuji nehty a doladím make up. Jenže. Tak si lakuji nehty a najednou autobus prudce zahne. Lak padá na zem, neznámo kam. Tak si baterkou svítím na zem, ptám se slečen za mnou, jestli pod nimi lak náhodou není. Nakonec se našel u topení u mojí sedačky, přičemž se půlka vylila. Ubrouskama jsem podlahu utřela a dělala jakože nic :D.

V Táboře mě vyzvedla Janka a po malém bloudění jsme dorazily do místa určení. Akce byla 4 hodinky, tak to docela uteklo.


V půlnoci jsem se dostala domů a byla jsem ráda, že už nic nemusím.

Dnešek, neděli, mám study hard. Musím totiž finišovat seminárky.

Jaký víkend jste měli Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Víš, co dělá včelka, když píchne? Umře! Tak na to pozor! ;) Alespoň budou nějaké kačky na Ježíška! ;) My dnes měli přes 200 balíků a normálně míváme 80 :D Bolí mě ruce a jsem vydeptaná z věty: "Ale Janičko, tohle jste mi neřekla." Cizí pani mi dnes celý den říkala Janičko a ještě měla oplzlý vtipy... ať se vrátí z postele ta druhá, která je ticho! :D

    Tak super, zas mám kvůli tobě špatné svědomí! Mám rozdělenou seminárku na management, ale chci se na to vrhnout, až mi to bude víc myslet a možná bych šla na předtermín. Jeden mooooc hezký kolena ze zemědělky, co má management se mnou, by chtěl na předtermín jet, tak bych se mu možná nacpala do auta, abych nemusela tahat Fábinku na další 250km výlet :D Joo superb v automatu není k zahození! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat