VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

Ahoj,

tak, dneska je den D a já pro Vás mám  vyhlášení soutěže, mimojiné o super cute hrneček.

Takže, random výběrem jsme vybrala Natálku. Napíšu Ti mail a pokud mě sleduješ na IG, výhra je Tvoje! :)

Pro všechny ostatní, moc Vám děkuji za komentáře. Určitě se inspiruju a budu postovat to, co si přejete. Jsou to moc super tipy.

A jak se jinak máte? Jaké máte plány na víkend?

Já se dneska chystám plavat, ale nevím jak to zvládnu, po pondělním a středečním bodystylingu totiž umírám...:D

Po plavání jdu rovnou za Tadýskem (můj malý synovec) a už se moc těším, roste jako z vody.



Krásný víkend  Natálce ještě jednou děkuji všem za účast! :-*

-K-

Komentáře

  1. A já zas prd! :P Zítra jedeme busem do Prahy, docela se těším, protože se snažím Mirouše dokopat do autobusu už od té doby, co spolu chodíme (7 let :D) a tak doufám, že chytneme nějakou tu kolonu, aby si tam hezky poseděl :D :D :D :D nazpátek pojedeme autem, resp. já budu řídit. Jestli udělám nějaké průsery, tak to sepíšu :D peču čaj, ale chce se mi tak hrozně spáááááááát, o víkendu je změna času! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na článek z Prahy se moc těším, doufám, že bude! :) A pečený čaj si taky budu muset udělat, je to hrozná dobrota :)

      Vymazat
  2. Gratulujem výhercovi ! :) a kráásna fotka ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat