VENČENÍ PEJSKŮ BEZ DOMOVA

Ahoj!

Pro toho, kdo můj blog čte dýl, bude tento post takové opáčko. Už jednou jsem totiž o možnosti venčení psů psala ZDE.

V pátek přijela do Budějovic kamarádka a rozhodly jsem se, že dojdeme vyvenčit pejsky z nedalekého útulku.

Venčení pejsků bez domova je super v tom, že uděláte něco smysluplného, něco z čeho budete mít dobrý pocit.

Co jsem koukala na internet, tak útulek v ČB není jediný, kde se dají psi půjčit. Dále je tato možnost mimojiné v Benešově, HK, Znojmu, Praze,...seznam všech útulků ZDE.

Je to snadné, přijdete tam s tím, zda-li by Vám nepůjčili pejska - následně si buďto vyberete nebo Vám nějakého vybere personál. Pak už jen vyfasujete pytlíky a můžete vyrazit.



Nevím jak v jiných městech, ale českobudějovický útulek sídlí hned vedle velkého parku Stromovka, což je úžasné místo na procházku. My jsem došly k nedalekému Kauflandu a koupily Reyně a Valdovi (naši psi) nějaké pamlsky.Úplně nás překvapilo, jak najednou za dobrotu poslouchali :D. Jsou holt jak lidi, dost vyčuraní!.

Po hodince a půl a šesti ušlých km, jsme znavené pejsky vrátili "domů" s tím, že co nejdřív jsme tam zas.

Myslím, že to je supr čupr možnost  -  pro studenty, kteří mají, co si budeme povídat, času dost
                                                           - pro rodiny s dětmi, které si z jakéhokoliv důvodu pejska pořídit nemůžou
                                                            -  na první, druhý, třetí....prostě kolikátékoliv rande
                                                            - abych to shrnule, je to úžasná možnost pro kohokoliv :)




Tak doufám, že jsem Vás inspirovala pro smysluplnou aktivitu.

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. To je krasne! Mam rada take dobre skutky. Takove rande s hafikami by sa mi velmi pacilo! Natalia :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Já se po tomto článku rozhodla, že ještě tento týden skočím k nám za pejskama. Už jsem hodně o tom uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a teď si mi udělala radost tím, že jsem tě inspirovala pro dobrou věc:-*

      Vymazat

Okomentovat