UNBOXING

Ahoj!

Když taťka přinesl obálku, že ji pošťačku právě přivezla, nevěděla jsem co by to mohlo být. Pak mi to došlo. Na konci roku mi kamarádka, spolužačka a blogerská kolegyně Janča ze Slečny domácí psala o adresu, že mi prý něco pošle. Adresu jsem ji poslala s tím, že chci poslat MAXIMÁLNĚ pohled.

No a ona neposlechla a před týdnem přišel balík. A co obsahoval?



Antistresových omalovánek je plný Instagram a já je taky vyzkouším, což jsem moc ráda! Vtipně s tím přišly i pastelky, prý abych je měla čím vybarvovat. Dále balíček obsahoval ovesnou kaši, Jaňule totiž ví, že jsem kašičková :). Pak jsem v balíku objevila ještě letní must have - tetování. Moc se těším na to, že si ho na nějaký ples nebo jinou akci vezmu.

V neposlední řadě tam byl krásný! dopis...

Takže Jani - děkuji!

Máte někdo taky antistresové omalovánky?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. krasne:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám na fotku a v duchu si rikam:"toho motýla jsem už někde videla" :D jsem ráda, ze ti to udělalo radost a uz vykreslujes? Ja to vůbec nestíhám a ve 20:30 jsem většinou už tuhá pod perinou 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano už vybarvuju :) Ale spat chodim taky brzo, tak do 10 jsem mrtva :D

      Vymazat

Okomentovat