RECEPT| CUKETOVÝ KAVIÁR

Ahoj,

jsem moc ráda, že jste psali, že byste si u mě rádi přečetli nějaké recepty.

Ráda se zde o své kulinářské (ne)schoposti s Vámi podělím. :)

Dneska si dáme recept na Cuketový kaviár. 



Suroviny:

  • cuketa
  • sůl
  • česnek (3 stroužky)
  • tahini pasta (nemusí být)
  • pita chléb či bagetka
Je to lehké jako facka a přitom je to opravdu moc dobré.

Cuketu omyjeme a nakrájíme na kostičky. Dáme je na pánev a opékáme. Když už jsou kousky měkké, podlijeme trochou vody a necháme podusit.



Takto upravenou cuketu necháme vychladnout. Vychladlou cuketu přesypeme do mísy, kde ji budeme společně se solí, česnekem a lžící tahini mixovat.

Mezitím si na pánvičce opečeme pitu.



Olalaaaa a máme hotovo. Na ozdobu a na zjemnění můžete přidat jogurt.



Dobrou chuť!


-K-

P.S. Pokud recept zkusíte a pochlubíte se na IG, označte mě. Ráda se na Vaše výtvory podívám.

Komentáře

  1. Zkusím to až po Vánocích, protože jsem si Ježíškovi napsala o tyčový mixér... když jsem si ho vybírala na alze, tak na mě vyskočil krásný červený od Bosch za pár kaček, až po chvilce mi došlo, že je tam napsaná značka KLEIN, tudíž šlo jen o dětskou hračku! :D Ale mám už vybraný jiný! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem tycovy mixer dostala prave loni :-D. To by byla sranda, kdyby sis tu hracku fakt objednala :-D

      Vymazat
  2. Ahoj. Jsem teprve začínající blogerka a začala jsem dělat dotazník. S názvem Co ženy požadují po mužích a co požadují ženy od života. Přikládám ti svůj blog. Ale byla bych hrozně ráda kdyby si mi na otázku co ty požaduješ po mužích a co požaduješ od života na svůj blog bych dala tvou webovou adresu jen jestli by si chtěla nebo jestli by si chtěla být v anonymitě.

    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz to je můj blog
    Kdyby náhodou jste chtěli odpověď tak píšu svůj email L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz Kde mě můžete zasílat odpověď

    OdpovědětVymazat

Okomentovat