OBLÍBENCI ZÁŘÍ

Ahoj!

Už asi nemá cenu psát, že další měsíc utekl jako voda. Píšu to vždy a vždy to myslím naprosto vážně!
A jaké produkty jsem si za září oblíbila?

Dekorativní kosmetika
Opět jsem neustále používala tužku na rty od Astor. Je moc příjemná, krásně barevná a já ji nosím opravdu moc ráda.

Pečující kosmetika
Z péče bych vyzdvihla odličující krém od Balea. Nevysušuje, pěkně odlíčí a hezky voní.

Oblečení
Všechny možné svetříky a šály. Moc ráda mám například ten, jak jste mohli vidět v GRWM.



Jídlo
Jak už jsem psala ZDE, začala jsem se zdravým životním stylem. Takže jsem si neměla šanci jíst moc dortíčků :(. Moc mi ale chutnal za tepla dělaný zeleninový salát.

Písnička
Nemám :D.

Kniha
Jsem hrozná ostuda a za září jsem nic nepřečetla. Mám rozečtené An abudance of Katherines, ale nějak se ne a ne začíst.

Zážitek
Stěhování sestřenky s Tadeáškem do Písku. Je úžasné, že za nimi můžu kdykoliv dojít.

Co jste v září dělali Vy?

Mějte se krásně,

-K-


.

Komentáře

  1. Balea má odličovadlo? Mazec, ta má taky všechno! ;) Než já ale vypotřebuju svou micelárku od Dermacolu, tak mám do Vánoc, co do Vánoc - do Velikonoc! Co dělat :D Poslední dobou se dostanu dost k hračkám od značky Zapf Creation, samá Baby born, Chouchou, a tak přemýšlím nad tím, že bych si taky s takovým chtěla hrát... ale v sobotu si jedeme pro přítelovi bratránky, to mě zas tyhle choutky rychle přejdou :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea ma opravdu vsechno, ale ja toho moc nevyzkousela. Tenhle odlicovak je ale moc fajn. Ja na micelarky moc nejsem, mam radsi odlicovani za mokra :D.
      Baby born i ChouChou byly mé detské sny, zadnou takovou panenku jsem ale nevlstnila... :D

      Vymazat
  2. Z knížky mám takové rozporuplné pocity..., ale jako dovolenkové čtení to bylo fajn. Jinak lip buttery jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat