I HAVE NO IDEA WHAT I WANT

Ahoj,

Dnes si Vám opět vyliju srdíčko.



Vždy jsem byla přesvědčena, že nic moc s ekonomií dělat nechci. I když už mám ekonomického bakaláře, vím, že to není nic pro mě.

Poslední dobou si začínám uvědomovat, že už za dva, tři roky ukončím svá bezstarostná studentská léta a budu muset hledat práci.

Když já ne a ne stále zjistit, co bych chtěla dělat, co by mě bavilo. Neporadíte mi? :D

Asi to bude něco se psaním, práce s lidmi, práce v mediích a možná také moje vysněné povolání - učit ve školce. Opravdu by mě zajímalo kam mě vítr donese a co mě čeká a nemine.

Od té doby co jsem semestr strávila v Řecku vím, že chci studentských možností, tj cestování prakticky zdarma, využít maximálně. Chystám se na Erasmus do Slovinska a teď bych ráda na týdenní konferenci Mediography do Rumunska, tak snad to vyjde.

Doufám, že mě i tyto zkušenosti dopomůžou k sehnání té TOP práce.

Sice jen krátce, ale přece jsem se zaučovala na práci asistentky, která nakonec nevyšla. A můžu Vám říct, že to co bych dělala, nás na vysoké opravdu nenaučili. Lépe by se s tím poprali lidé, kteří vystudovali střední školu s ekonomickým zaměřením. Faktury, objednávky,...ne netuším jak se to dělá :/.

Jediné co vím a co si moc přeji, je dělat něco co mě bude bavit.Nechtěla bych se v práci trápit a být nešťastná. :D

Vy víte co byste chtěli dělat? Jaké je Vaše práce snů?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Oooo ty trdlko jedno naše malý! ;) Máš ještě dva roky čas, tak toho využij a moc se tím netrap! ;) Z Rumunska mi prosím přivez pohled :))) ještě odtamtud žádný nemám ;)
    Mým vysněným zaměstnáním je takové, kde za mě budou platit SP, ZP, možná mi dají nějakou tu stravenku, třeba i příspěvek na dopravu... bude tam teplo, těch 18tis. hrubýho by bylo fakt skvělý, aby mi tolerovali dálkové studium a neječeli tam na mě! ;) Moje současná situace? Čím víc vrstev si ráno obléknu, tím lépe se mám, boty si beru zásadně ty nejotrhanější, páč jsou nejpevnější, co mám (z hezkých najků s plochou a tenkou podrážkou mě bolí nohy až ke krku), jediná činnost, kdy se dostanu ke kancelářské práci je ta, kdy si tisknu faktury, popř. odpo zadávám do systému zboží, které se vyskladnilo... a korunky? ani půlka toho, co bych chtěla :D jediný co platí je to, že mi budou tolerovat školu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Rumunsko krachlo, už nebyylo místo :(. Popis tvé práce zní velmi slibně, snad takovou brzo seženeš! :)


      Vymazat

Okomentovat