HAPPY B-DAY MY BLOG and GIVEAWAY

Ahoj!

Když se sny mění ve skutečnost, tak je to to, co nás žene dál si své sny plnit. Mně se jeden sen plní, pomalu, ale jistě. Blogu teď byl 1 rok a zároveň byl  zobrazen více jak 10 000 krát.

Nedávám si nějaké blogerské mety, ale moc ráda bych někdy jezdila na blogerské akce a pořádně si popovídala s lidmi se stejnými zájmy. Už jsem měla možnost se s několika blogerkami setkat a bylo to úžasné! Měla jsem možnost několikrát potkat Lucku s Niky z ACOS, dále Patty z Patty Image, Nikču z Shopaholic Nikol, Týnu z Týnuš Třešničková a Janču ze Slečny domácí.

Nebudu psát děkovný srdceryvný text, i když si ani neumíte představit, jak vděčná Vám jsem. Jeden děkovný text jsem psala již za 9000 zhlédnutí ZDE.

Takže mám jinou odměnu...GIVEAWAY :)



Vyhrát budete moc  balíček, který bude obsahovat super cute hrneček, který bych si nejraději nechala, vanilkově vonící svíčku a sladkosti v podobě pez bonbonků a Chupa Chups lízátka - tudíž je to spíš pro holky, ale předpoládám, že v mém "publiku" převládají holky. A proč právě tyto dárky? Mám ráda roztomilé věci a čaj - tudíž hrnek, svíček není nikdy dost, proto svíčka. A proč pez a lízátko? Protože já sladké miluji a předpokládám, že ho mají rádi všichni :D.

Co pro výhru budete muset udělat?

  • Napsat mi nějaký, jakýkoliv milý komentář pod tento článek. A celkově bych byla ráda, abyste víc komentovali, moc ráda komenty čtu a reaguji na ně :). Můžete mi třeba napsat, jaký článek byste ode mě rádi četli.

  • Uvést do komentáře email, na který bych Vás kontaktovala.

  • Sledovat mě na Instagramu. Pokud nemáte IG nevadí :). Ale doporučuji Vám ho si založit.
Toť vše. Výherce/ Výherkyni vyberu RANDOM výběrem, a to v pátek 23.10. Držím palce a těším se na Vaše komentáře.

Komentáře

  1. A neříkala jsi,ze tenhle článek bude už v pondělí? :P Vše nejlepší k ročnímu výročí! :) Zajímaly by me více lifestyle články, nějaké vaření, pečení, uklízení... A víš proč? Nechci si připadat jako jediná, na koho doma čeká nehorázný bordel a pavučiny za komínem! :D V případě cute výhry, mi, prosím, nápis na FB :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pondělí mi to nějak nevyšlo :D Víc receptů plánuji, tak uvidíme jak se mi budou darit. A urcite nejsi jedina s bordelem :D

      Vymazat
  2. Moc gratuluji k prvnímu výročí a přeji hodně úspěchů do budoucna! Nejvíce by mě zajímaly články ze života, o jídle a z různých zajímavých navštívených míst... :)

    h.knapcokova@centrum.cz

    Cestovní Deník H&M

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, všechno nej nej nej a spoustu dalsi let a čtenářů! :-*
    Rada bych více outfitu. Karolinka.pro@seznam.cz a IG nemam..

    OdpovědětVymazat
  4. Sice bych ty darky nevyuzil osobne, ale pritelkyni by se urcite libily :-D. A jsem taky za vic outfitu.
    Martin.novak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vtipný! :D Jinak jsem ráda, že tu mám i kluky :)

      Vymazat
  5. Mna sa paci posty jako treba ten o psech. Proste clanky zo života.
    natalie.mrikvikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásný blog, pokračuj s vlogy a s různými recepty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    musím napsat, že máš moc milý blog, jsi strašně sympatická a vypadáš moc mile :) Moc se mi líbí články ze života. Například to venčení pejsků z útulku a tak :) Taky bych určitě přidávala outfit posty, jelikož se mi tvůj styl oblíkání moc líbí a máme ho hodně podobný :) A dále mám moc ráda články s recepty :) Jinak GA super ! Mě včera můj nejoblibenější hrníček mamka rozbila, tak se snažím najít náhradu :( :D Svíčky miluju a sladkosti ještě více :D :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat