AUTUMN ESSENTIALS

Ahoj!

Spadané listí, zbarvené stromy a chladné počasí? To je podzim.I když si na něj kolikrát stěžuji, mám ho vlastně ráda. S podzimem mám spojeno pár věcí, který k němu prostě patří.

A co jsou ty moje essentials?



SVÍČKY
Je to otřepané a vidíte to na každém blogu? Ano ano, vím. Ale i já mám ráda svíčky. Žádnou Yankees zatím nevlastním a ani vlastnit neplánuji, ale ráda si zapálím svíčku a udělám tu spravnou podzimní atmošku.

KLOBOUKY
Mám jeden klobouk už rok a půl a nosím ho míň, než bych chtěla. Ale tak snad jestě přijde jeho chvíle. Moc se mi klobouky líbí, dokážou obyčejný outfit posunout o pár levelů výš.

LAK NA NEHTY
Čekali jste rudý, černý či jinak tmavý lak? Asi ano,tmavé laky jsou pro spoustu slečen podzimním must havem. Já jsem se však oblíbila tuhle zastřenou modrou.

TRENČKOT
Svetříky všeho druhu, to je moje. Nyní mám nový (podobný jako na obrázku) a jen tak ho nesundám - zahřeje, je hezký a příjemný. Trenčkoty kombinuji s basic bílým tričkem a černými slimkami. Vlastně nic jiného ani nenosím. :( :D


ŠÁLY
Asi mi dáte za pravdu, že nad šály na podzim není. Velká šála zahřeje a navíc hezky doplní i jinak nudný look.

KÁVA
KAfíčkuju ráda celý rok, ale na podzim dokážu horké cappuccino opravdu ocenit. Proto jsem každodenní návštěvnicí kavárny v knihovně.

KNIHY
Přes prázdniny jsem četla rychlostí blesku, ale teď jak začala škola, jde to se čtením z kopce. Teď mám doma čerstvě Zmizelou a moc se na ní těším.

Co máte s podzimem spojené Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

Okomentovat