TÝDEN PLNÝ PRÁCE

Ahoj!

I když byl tento týden mým posledním prázdninovým, rozhodla jsem se ho využít maximálně smysluplně a celý týden jsem hosteskovala v info stánku na protivínském nádraží. O hosteskování jsem již článek psala ZDE a i tato poslední brigáda mi dokázala, že lepší přivýdělek prostě není.

Jednalo se o to, že jsem byla ve stánku Elektrowin a vybírala jsem staré spotřebiče s tím, že za každý spotřebič dostali lidé los a dáreček.

No a já dnes přicházím s pár perličkami, které se během tohoto týdne udály.

  • Jakmile lidé zjistili, že dárkem je triko, chodili každý den (třeba jen s jednou baterkou) a posílali i další členy rodiny - čím víc trik tím líp. A aspoň doma budou mít stejnokroj, jak řekl jeden pán.

  • Kostýmem byly monterky, triko a čepička. Jeden pán se zeptal proč nás tak navlékli, že kdybysme měli lepší ohoz, budou lidé chodit více. Také jsme se dozvěděli, že čepička vypadá jak ta, kterou nosili Židé za války


  • Když došlo triko velikosti XL byl to vážný problém, která naštval nejednoho člověka.

  • Paní z nádraží si nás hýčkaly až tak, že nám dělaly čaj, který se velmi hodil, jelikož mi i přes pět svršků byla velká zima.

  • Jeden pán se ptal co studujeme, když druhá hosteska, sestra, řekla, že jde na pedák, hrozně ji to zaměstnání a školu zkritizoval. Asi mu to nedalo v noci spát, tak přijel další den se omluvit, že to tak nemyslel a že to bude moc dobrá škola.

  • Také nás chtěli z nádraží přestěhovat na náměstí či do Kulturního domu, abysme byly v teple. Bylo to od nich moc milé! :)

  • Ptali se nás co jíme k obědu, když jsme řekly, že si vozíme z domova řekl pán, že jsme měli říct dřív, že nemáme oběd, že by nám přinesl. Tak řekl, že nám alespoň donese štrúdl. Hned se sám sebe zeptal, co k tomu budeme pít. Neváhal a došel do hospody, ať nám udělají kávu. Takže jsme měli moc dobrou sváču. 

  • Bylo opravdu moc ošklivé počasí, tudíž moc lidí nepřišlo. Byly jsme tam pondělí až pátek od 8 do 16 a jednou přišli jen dva lidé. 

  • Když bylo jeden den hezky a já se vyhřívala na slunku, tak jsem se přistihla, že jsem usla. 

  • Došla jsem k závěru, že nicnedělání unavuje víc, než kdybych měla neustále něco na práci.


Co Vy a Vaše pracovní zkušenosti? Máte nějaké pikantní příhody? Ráda si je v komentářích přečtu!

Krásný víkend,

-K-

Komentáře