SUMMER RECAPITULATION

Ahoj!

Už je to tak, prázdniny skončily a škola začala. A jaké jsem měla prázdniny já?

Dlouhé
Prázdniny mi začaly v den úspěšně složených státnic, tedy 27.5. a trvaly až do 30.9. Takže byly opravdu dlouhé :D.

Horké
Nevím jak Vy, ale já v těch vedrech umírala a opravdu jsem si parné dny neužívala.

Poznávací
Krom toho, že jsem poznala Londýn, tak jsem poznala spoustu nových skvělých lidí. Také jsem poznala, jak super je práce hostesky.



Plné piva
Já alkoholu neholduji a prakticky ho nepiji. Ale pivo jsem si v létě neodpustila. Páteční a sobotní posezení na zahrádce, k tomu pivo prostě pasuje. A také jsem byla na dvou pivních slavnostech, a tam jsem o vodě být taky nemohla :).

Sportovní
Chodili jsme hrát tenis, sice méně jak loni, ale chodili. Pak jsme byli několikrát na beach volejbalu, což mě strašně baví. Taky jsem byla několikrát běhat, jezdila na kole a posledni dobou jsem se dala na plavání.

Bez moře
Tento rok jsem u moře nebyla. Vynechala jsem vlastně i loni, ale to jsem pak byla u moře v Řecku (pro ty co neví, v Řecku jsem strávila jeden semestr na Erasmu  - články o tom jsou hned na začátku blogu ZDE. Moře mi ale vůbec nechybělo a vidina, že u moře budu od března až do června (budu na Erasmu v Koperu)  je úžasná a úplně mi to léto bez dovolené vynahrazuje.

Pracovní
Ne, že bych se nezastavila, ale úplně celé prázdniny jsem neproflákala. Pracovala jsem buďto ve farmářské prodejně a nebo jako hosteska

Blogové
Znažím se na blogu neustále zlepšovat, doufám, že je to znát a že se na můj blog rádi vracíte! :) Ale moc ráda bych byla za konstruktvní kritika, ať své posty mohu neustále upgradovat.

Jaké byly Vaše prázdniny?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. A to je jako všechno? :P Cca 3 měsíce shrnout do pár vět je teda umění, tleskám! ;) Je super, že jsi neseděla doma na pr*eli, jako třeba já... měla jsi i nějakou jinou brigádu, než jako hosteska? ;)
    V Anglii je přece taky moře a jestli jsi tam letěla, tak jsi moře viděla z letadla a to se taky přece počítá, ne?! :P Já za svůj život byla u moře třikrát - resp. v šesté třídě se školou v Chorvatsku, pak se školou (se střední) v Anglii, ale tam jsem si na vodu ani nesáhla a pak v roce 2013 s přítelem a se ségrou opět v Chorvatsku a jsou i lidi, kteří se k moři nepodívali za celý život, takže se nemusíš trápit tím, že letos jsi nebyla :) Hodila jsem si do googlu ten tvůj Kopr! :D Kamarádka je zrovna teď na Slovinsku na Erasmu :) ale jestli je to i ten samý vzdělávací ústav, tak to nevim...
    Horka jsem si moc v létě neužila... máme kamenný dům, takže jsme měli uvnitř max. 25°C, když venku bylo 38°C :)
    Kritika k blogu - asi si dávej na fotky (c)... už se mi stalo, že jedna slečna z blog.cz použila u svého článku mou fotku bez (c) a vůbec nereagovala na to, když jsem jí kontaktovala, aby danou fotku stáhla ze svého článku, nebo aby uvedla zdroj! Pičmunda jedna náctiletá! :)

    Já už prázdniny neměla... mám nucenou dovolenou, kdy si mě nikdo nechce vzít (na HPP)... a kdyby to nucené volno bylo alespoň placené! Chjo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste jsem prodavala v prodejne Farmarske potraviny. Ja se netrapim, ze sem nebyla u more :-D v moc zemich jsem nebyla ale Chorvatsko ma moře proste nejhezčí,takze si videla podle me nej more :). A ano leteli jsme nad morem, ale to nepocitam :-D
      To teda byla picmunda! Nechapu proc to nekdo dela, to neni schopen si vyfotit vlastni fotku nebo aspoň napsat ten zdroj?! Drzim palce at te co nejdriv nekdo na HPP prijme a at je to dobra prace! :-*

      Vymazat

Okomentovat