STOP WISHING START DOING


Ahoj!

Tak jsem se hecla. Asi tento článek nebude nějak extra zajímavý, ale třeba Vám bude inspirací proto, abyste se hecli taky.

A o co vlastně jde? Už od 15 střídavě držím diety a snažím se jíst zdravě, cvičit a prostě pro sebe něco dělat. Nikdy mi to však extra dlouho nevydrželo. Diety jsem si vždy "sestavovala" sama. Teď jsem se na to rozhodla jít jinak! Snažím se denně provozovat nějaký sport, alespoň na hodinku. Dřív jsem dost běhala, ale poslední dobou mi běhání nedělá dobře na kotník :D, takže plavu. Dokonce mě to baví o dost víc jak běhání.

Na píseckém bazénu mají otevřeno již od 7 ráno, takže jdu na otvíračku a v půl 9 už jsem doma, mám odsportováno a těším se na super snídani - většinou kaši či smoothie. Pokud nejdu plavat, jdu aspoň na chvíli běhat (3,5km), jedu na kole anebo jdu na rychlou a delší procházku.
Většinou to nezabere víc jak hodinu a já mám ze sebe hned lepší pocit.

Pohyb je však jen 30% hubnutí a nejdůležitější je jídlo. A protože nechci jen zhubnout, ale chci si zdravý životní styl a postavu udržet, nedržím nějakou dietu, ale snažím se jíst vyváženě. A k tomu mi slouží super aplikace - Kalorické tabulky. Mám tuto aplikaci staženou do mobilu a poctivě si vážím nebo alespoň odhaduje porci jídla a hned si to zapisuji. V nastavení si zadáte svou váhu a cíl čeho byste chtěli dosáhnout.

 Je tam spoustu uložených jídel, takže nemusíte u všeho znát ingredience, protože hotové jídlo už v tabulkách uložené je. Jakmile zadáte jídlo ukáže se Vám kolik kcal, tuku, sacharidů, bílkovin, tuku a vlákniny jste snědli a kolik ještě sníst můžete. Samozřejmostí je možnost zadat si tam aktivitu, která Vám nějaké ty kcal, tuky,...odečte. Takže víte jak na tom jste a v průběhu dne si můžete jídlo korigovat dle potřeby. Většinou mám všeho skoro 100%, akorát u bílkovin jsem na 60%, no snažím se s tím něco udělat, tak uvidíme :).



A proč to sem vlastně píšu? Protože Vás chci inspirovat a taky když to bude na internetu budu mít větší motivaci to dodržet. Být zdravý, fit a cítit se dobře, to je prostě super pocit - doufám, že ho zažiju :D.

Tak Vám držím palce, pokud se do toho taky dáte :).

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Tak a teď budu mít deprese! Zrovna jsem dožvejkala svůj chleba s máslem a ředkvičkami, leju do sebe obří hrnek čaje a co ti na to mám říct? Rozhodně ty nemáš důvod něco hubnout, jelikož jsem člověk, který tě viděl face to face, i bottom to face :D Tak vím, že jsi hubeňour! :) Mě takovéhle věci nikdy moc nevydrží, musím na všechno mít svůj plán a jelikož jsem až do nedávna neměla pevný režim (spíš dost volný), tak jsem se k ničemu nedokopala, ale jakmile člověk má nějaké povinnosti, tak si svůj čas tak hezky naplánuje, aby to stihl víc a víc a ve výsledku to dopadá tak, že v den, kdy mám jít na brigádu toho udělám mnohem víc (jako i doma), než v ten den, co jsem celý den sama a nemusím takřka nic :)

    Do bazénu se snažím dokopat přítele už 3 roky, ale letos to vyjde! Až venku bude fakt ošklivě (to je záruka toho, že tam moc lidí nebude), tak razíme! :) Plavat sice moc neumím, ale když budu trénovat, tak dám i bazén bez zastávky (to jsem ale ostuda, co?) a hlavně musím plavat u kraje, abych se měla v případě nouze čeho chytnout protože na dno dostanu jen v 70 % bazénu.

    Tak ať se ti to hezky daří a třeba se jednou přidám...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat