REAKCE NA STARÉ PROFILOVÉ FOTOGRAFIE

Ahoj!

Už jsem na YT viděla spouuusta videí, kde youtubeři reagovali na své staré facebookové fotografie. Já jsem se to rozhodla udělat v této podobě článku.

Ze začátku musím říct, že nepatřím mezi ty, kteří mění profilovky jak ponožky. A taky nemám nějaké zas až tak vtipné fotky, ale i tak jsem zvědavá, jaké profilovové obrázky jsem za těch 6 let na FB nahrála.



I když jsem si účet na své první sociální síti založila již v květnu roku 2009, první profilový obrázek jsem nahrála až o 5 měsíců později. Je to hrozně cool fotka! :D Okolo krku barevná palestina, na očích brýle s kamínkama, no byla jsem kočička.

2 Fotka je ze září 2011, je to focené na řeckém,  té době ještě klidném, ostrově Kos.

3 Tato fotka z maturitního plesu se mi moc líbí. Vždy když se na ní podívám, tak si vzpomenu na ten výjimečný a neopakovatelný večer.

4 Já a Eiffelovka. V Paříži jsem byla v roce 2010, ale na FB jsem si ji dala až za dva roky. Proč? To opravdu nevím. Že jsem to ale měla fešnou patku, co?


 5 V roce 2012 jsem šla v průvodu na městských slavnostech v Písku. Bylo to úplně super - krásný kostým, profi vlasy. Byl to zážitek k nezaplacení.

6 Tato fotka je z našeho tabla. Fotili jsme v barevném oblečení ve starých kasárnách a výsledek stá za to.

7 Nechala jsem si udělat ombré a musela jsem to světu ukázat, to je přece jasný!

8 Bez komentáře :D.



9 Tuhle "uměleckou" fotografii mi vyfotila kamarádka na výstavě Andyho Warhola. Nejsme si s Andym podobní?

10 Tadyta fotka vznikla v době, kdy jsem se začala zajímat o youtube sféru a beauty blogerky. Udělala jsem si podle Lou z Gettthelook linky a byla jsem na ně tak moc pyšná, že jsem se  nima musela na facebooku pochlubit.

11 A to už je focené v mém dočasném bydlišti, v Larisse. Zbytek Erasmáků byl na raftech, a proto jsem měla spoustu času se vyfotit a pak fotku náležtě upravit. Vidíte ty velké oči? To je bohužel efekt a ne realita :/ :D.

12 A tuhle fotku už znáte. :)

Tak, to by pro dnešek bylo všechno.

Na které fotce se vám líbím nejvíce?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Od desítky už tě mám v přátelích i já :) ta z tabla je boží, patka super, Eiffelovka závist, 8 vypadá jako momentka z nemravného filmu (promiň, ale musela jsem to napsat! :D )

    Já si asi prvotní profilovky z FB smazala, občas mě chytne mánie s názvem Delete a mažu všechny fotky, abych si zachovala alespoň trochu soukromí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Verim, ze u Eiffelovky budes mit jednou fotku i ty! :) a s tou 8 musim bohuzel souhlasit, taky ji tak zpetne vidim.

    OdpovědětVymazat
  3. ale podla mna mas pekne fotky :) moje boli hrozne :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat