OBLÍBENCI - SRPEN

Ahoj!

Uteklo to jako voda a už je další měsíc prázdnin za námi. Je první středa v měsíci a s ní jsou tu i oblíbenci za uplynulý měsíc :). Tak jdeme na to.


Pečující kosmetika
Co se péče týče oblíbila jsem si Carmex. Je to již moje druhé balení. První jsem měla třešňové a nyní  mám mátový. Pro ty co neví co je Carmex, tak je to léčivý balzám na rty, který pochází z USA. Dávám si ho na noc a ráno se vzbudím a ještě ho na rtech cítím. Sice máta trochu pálí, ale i přesto jsem s Carmexem moc spokojená.

Dekorativní kosmetika
Sice mám tento make up relativně chvilku, ale už teď vím, že je to jeden z nejlepších make upů, co jsem kdy měla.
Je to Stay matte od Rimmelu. Má krásnou pěnovou konzistenci, vyšší krytí a na pleti působí přirozeně. Doporučuji! :)

Oblečení
Tento měsíc to jsou jednoznačně sandálky z F&F. Narazila jsem na ně úplně náhodou. Když jsem je viděla a navíc zjistila, že stojí pouze 250,- byly moje. Dají se nosit prakticky k čemukoliv a navíc jsou i pohodlné.




Jídlo
Letos nám na zahradě skoro všechna zelenina uschla. Co ale neuschlo je cuketa. A to já jsem ráda, je to totiž moje snad nejoblíbenější druh zeleniny. Dá se z ní dělat spoustu dobrot - cuketová buchta, cuketový quiche a cuketové raw nudle. Tyto nudle jsou jako dělané pro horké dny, kdy nemáte náladu s ničím se vyvařovat a navíc je to super lehké, ale i syté jídlo. Já jsem je během srpna měla snad minimálně jednou týdně.

Kniha
Nějak jsem čtení zanedbávala. Z toho málo co jsem za tento měsíc přečetla, bych vybrala Jak se stát Pařížankou...ať žijete kdekoliv. V pondělí o ní vyšle spešl článek ZDE, až tak mě zaujala :).

Písnička
Náhodou jsem v rádiu slyšela jednu písničky, která mě zaujala na tolik, že jsem vytáhla mobil a už jsem shazamovala. Byla to písnička od FROM - V síti. Krásný text, krásná melodie, krásná píseň.

Zážitek
V rodině se nám narodil malý Tadeášek, a to je pro mě nejlepší zážitek. Viděla jsem ho dva dny po narození a přijde mi to jako zázrak. Je to naše malé štěstí.

Jaké oblíbence máte vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Tadeášek je kouzelný! Ten bude lámat dívčí srdce jedno za druhým! :)) <3
    Botky vypadají moc hezky, ale já si prostě vystačím s teniskama a neustále hledám svoje sandálky z loňska - asi jsou u přítelových rodičů na půdě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to muj milacek. Uz se tesim az trochu povyroste a budeme si hrat :)) Tenisky jsou nejuniverzálnější obuc co znam. Taky bych si s nima vystacila, ale v tomhle vedru jsem uzavrenou obuv nechtela :-D

      Vymazat

Okomentovat