MEETING WITH MARY KAY

Ahoj!

Nedávno ségře volala paní od Mary Kay, že byla vybrána a vyhrála lesk na rty a kurz líčení. Úplně na to zapommněla, ale nakonec si vzpomněla, že soutěžila v rámci festivalu České hrady - Točník. Paní byla strašně milá a domluvila si se sis schůzku v jedné písecké kavárně. No a proč to vlastně píšu? Protože jsem na tu schůzku šla také. Jsem to ale aktivka!

Paní byla moc milá a předvedla nám dva tipy lesků - jedny byly hutné, více pigmentované ale ze začátku nám přišly dost lepivé. Druhý tip byl méně lepivý, ale i méně pigmentovaný. S Hankou jsme se shodly, že nám přijde lepší první tip.


Paní nám ochotně pomohla vybrat barvu, která by nám slušela. A ano ano, ségra vyhrála lesk, ale já ho nakonec dostanu taky. :D

Pro mě jsme vybraly tmavou fialovou barvu, takovou berry :) a pro ségru barvu meruňkovou.

Rozloučily jsme se s tím, že další schůzka proběhne v Budějovicích a dostaneme obě kurz sebelíčení a paní nám přiveze námi vybrané lesky.
Už se na to moc těším a jsem zvědavá, jaké to bude.

Máte zkušenost s kosmetikou Mary Kay nebo s kurzem líčení?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře