IF YOU WANT BREAKFAST IN BED...SLEEP IN KITCHEN

Ahoj!

Dnešní post by Vám mohl být inspirací na víkendovou snídani :). Je to lehké, syté, zdravé a navíc moc dobré!



A co budeme na přípravu téhle dobroty potřebovat?




  • 200 g ovesných vloček
  • 1 lžička kypřícího prášku
  • 1 lžička skořice
  • špetka soli
  • 500 ml mléka
  • 1 vanilkový cukr
  • 1 lžíce medu
  • 1lžíce cukru
  • 2 vejce
  • 300 g ovoce dle chuti (já použila po 100 gramech borůvek, švestek a hroznové víno)
V míse smícháme vločky, kypřící prášek, skořici a sůl. V druhé misce si ušleháme vajíčka, mléko, cukr a med.

Do vymazaného či pečícím papírem vyloženého pekáčku nasypeme polovinu sypké směsi. Následně ji poklademe ovocem a navrch nasypeme zbytek této směsi. 

Poté přelijeme směsí z mléka. Poklademe ovocem, zakápneme medem a dáme do vyhřáté trouby.



Pekla jsem 20 minut při 180 °C. 

Můžeme podávat jak teplé, tak i vychlazené (to je podle mě lepší).

U nás doma to všem mmoc chutnalo, tak doufám, že to bude chutnat i Vám :). Budu moc ráda, když recept vyzkoušíte a třeba mě na IG u svého výtvoru označíte, ať se podívám, jak se Vám to povedlo

Dobrou chuť!

-K-

Komentáře

  1. Podle obrázku - no já ti nevím, taková hmota s ovocem, ale podle ingrediencí to vypadá moc chutně :))) :D Asi pošlu Míru za barák, aby tam jukl na jablka a švestky a třeba to taky zkusím, když k nám má dnes dorazit ta velectěná návštěva - ségra, kterou jsem musela skoro prosit na kolenou, aby taky přijela ona sem, když já byla minulý týden za ní! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pry hmota s ovocem! :-D Vzhledove to nevypadá nejlip, ale ta chuť to zachrání :).

      Vymazat

Okomentovat