HAUL

Ahoj,

už nějakou chvíli jsem měla nakupovací náladu. Určitě to znáte, máte chuť si udělat radost a koupit si něco pěkného, jen tak. Já jsem už nějaký ten pátek na nákupech nebyla, tak jsem se celkem spontánně rozhodla, že nějaké obchody obejdu a uvidím, co je nového.

Jsem zastánce nakupování v second handech. V Písku mám dva oblíbence a do nich se občas podívám. Hlavně když je vše za 10 Kč, to mám pak z těch věcí radost dvojnásobnou.

Zašla jsem do prvního sekáče a zrovna měli 75% na vše. Neodolala jsem koupila si svetřík. Miluji svetry a už se těším na babí léto a podzim, až je pořádně vynosím.

S mezizastávkou na cupcake jsem dorazila do druhého secondhandu. Tam jsem si koupila svetrovestičku, která je podle mě originálním kouskem, který se mi v šatníku bude určitě hodit. Také jsem potřebovala nějaké černé nebo tmavomodré kalhoty. Po desítkách minutách hledání a zkoušení jsem našla ty pravé. A za 50,- no nekup to. Nedokážu si představit dát za kalhoty tisícovku, asi jsem moc zhýčkaná.

Kdo mě sleduje na instagramu, viděl fotku kde jsem si v F&F zkoušela dekoidní přehoz. Mám tyto deky moc ráda a přijde mi to jako super ozvláštnění outfitu, ale nebyla jsem si jistá, jestli zrovna tato je to, co hledám. Nakonec jsem přehoz v Tescu nechala, ale přecejen jsem neodešla s prázdnou. Koupila jsem si ve výprodeji dolejšek plavek a tři páry ponožek do balerín. Tyhle ponožky mám moc ráda, jsou super i do sliponů.
Jenže co se nestalo, zjistila jsem, že budou Dny Marianne a s tím slevy. Do F&F byla sleva 20%, takže jsem hned začala shánět ten kouzelný lístek, který by přehoz slevnil. A nakonec jsem ho získala a tím pádem jsem získala i můj vysněný kousek oblečení. Brzy uvidíte nové kousky v outfitpostech nebo v lookbooku :).

Od té doby kdy se mi před Buckinghamem rozbil u mobilu displej (ano už to budou tři měsíce) hledám na internetu nějaký fešný a praktický phone case, který by mi mobil, v případě dalšího pádu, ochránil. Myslela jsem, že bych si pořídila zaklapávací, tedy ten, co překryje i přední stranu telefonu. Tyto obaly mi ale přijdou nepraktické a neestetické, no prostě jsem si vybrala nezaklapávácí :D.


Při výsledné výběru se ve mně asi probudilo mé trochu infantilní já a já si vybrala růžový silikonový obal v podobě tučňáka. A pozor...tučňák má dokonce ploutvičky! Nevím jestli je to to pravé ořechové pro mojí věkovou kategorii, ale moc se mi to líbí.

Sice to není žádný obr haul, ale i tak mám z těch věcí moc velkou radost.

Co jste si v poslední době koupili Vy? A co říkáte na můj obal na telefon? :D

Mějte se krásně,


-K-

Komentáře

  1. Ten spodek od plavek vypadá opravdu dobře.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten spodek od plavek vypadá opravdu dobře.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší nákupy v roce 2020 jsou tady! Ve dnech 18. do 20. září (někde i dříve či déle) probíhá již 20. ročník velké slevové akce Dny Marianne. Díky tomu ve více než 6000 eshopech nakoupíte se slevou až 70%. Nakupte tak s velkou slevou! https://slevovykupon.net/c/marianne/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat