GRWM - FIRST DAY AT COLLAGE

Ahoj!

Tak už i my vysokoškoláci chodíme do školy. Abych pravdu řekla, mám dost smíšené pocity. Těším se, že budu mít konečně nějaký režim a že se uvidím s lidmi, který jsem přes prázdniny neviděla, ale na druhou stranu si moc nedokážu představit, že budu zase sedět ve škole a učit se. První týden jsem ale zdárně zvládla!

V rámci mého prvního školního dne jsem si pro Vás připravila článek get ready with me - já mám tyto posty moc ráda, tak doufám, že i Vám se bude moje GRWM líbit! :)

Co na sebe?

Pěkné, pohodlné a adekvátní počasí...zn. ideal Co myslíte? A ano, je to trochu nuda, ale já mám tohle ráda. Občas se ráda vyfiknu, ale většinou jsem v černým a nebo v něčem ne extra výrazném.

parka, svetřík, kalhoty - secondhand
boty - primark


Make up

Žádné přehnané líčení. Jen jsem ze sebe udělala snažila se udělat lepší a hezčí já. Sjednocená pleť je základ každého líčení, pak už jen bronzer, tvářenka, obočí, řasenka, černá linka a nějaká nude rtěnka.

Kabelka / baťůžek

Asi jste si už všimli, že jsem baťůžková. Je to praktičtější a mně se ta móda moc líbí. Sice teď víc frčí vaky, což se mi taky líbí, ale co už. Nemusím jít vždy "s davem".




Tak co Vy a Váš první školní den?

Krásný začátek týden,

-K-

Komentáře