BACK TO SCHOOL - ESSENTIALS

Ahoj!

Někteří školáci už mají prvních pár školních dnů za sebou a já jsem tu již s druhým článkem Back to school. Tentokrát jsou to essentials, nevím jak bych to nazvala česky. Prostě věci, které by vám ve školní dny neměly chybět - za prvý s nimi naděláte parádu a za druhé se budou opravdu hodit.

Nejdůležitější je mít něco, do čeho se všechno bude dávat - batoh či kabelka. Podle mě je dobré mít oboje a střídat to dle potřeby. Batohy jsem v lásce nikdy moc nemívala, ale teď jsem si je zamilovala. Dají se sehnat krásné a stylové baťůžky a nějaký se mít určitě vyplatí, vaše záda vám poděkují!

Určitě se vyplatí mít i penál, říká ta co ho nemá :D. Opravdu je lepší ho mít, máte jistotu, že s sebou máte alespoň nějakou propisku, tužku a nebo fixku. Je opravdu otravné furt někoho prosit o půjčení nějakého psadla.

Batoh, penál, keep cup - ZOOT
diář Moleskine - knihkupectví Dobrovský
lahev, sešity - eBay
Sanitizer  - Rossmann


Pitný režim je základ. S takovouhle fešnou lahví budete mít dostatečný pitný režim a navíc ušetříte naší planetu od zbytečného plastu. Stačí si do této lahve jen dopouštět kohotkovou vodu a nemusíte si kupovat furt a furt nějaké limonády v pet lahvích!
Já jsem se stala milovníkem kávy, a proto ocením i tento přenosný hrníček na horké nápoje.

Co není v hlavě, mělo by být alepsoň na papíře. Pokud jste stejně jako já hlava děravá  a většinu věc, co si nezapíšete prostě nevíte, určitě by vám neměl chybět diář. Papírová verze se dá nahradit diářem v telefonu, já jsem v tomto ale konzervativní a dám přednost papíru. A s tím souvisejí i sešity. Vím, že teď se skoro všechno píše do počítače, ale jeden či dva sešity mít, to opravdu neuškodí.

V neposlední řadě bysme s sebou vždy, tedy i do školy, měli nosit antibakteriální gelík. Tuto nezbytnost lze koupit skoro v každé drogérii.

Tak co školáci, máte všechno? Jaké jsou vaše essentials? :)

Krásný víkend,

-K-

Komentáře

  1. Ono mi to došlo až teď - já taky potřebuju sešity! Myslela jsem si, že ty, které jsem nedávno vyfasovala od přítele, rozdám... jeden jsem chtěla dát i tobě... no smůla! Moje! Všechno si nechám! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jee tys mi chtela neco dat. To je moc hezky, nevadi že sis to rozmyslela :-D sesity se ti budou urco hodit ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat