SKATE vs ME = 1:0

Ahoj!

Nedávno se k nám domů dostal na zapůjčení skate a já ho nemohla nevyzkoušet. Musím říct, že to vypadá snadnější než to je.

Suverénně jsem si stoupla na "prkno" a odpíchla se. Co Vám budu povídat, málem jsem ležela na zemi. Cvik však dělá mistra, takže jsem zkoušela a zkoušela až se mi povedlo skate ovládat a plus minus jet tam, kam jsem chtěla. Spadla jsem jen jednou, a to považuji za úspěch. :D





Umíte skejtovat? Taky na tom vypadáte tak blbě jak já? :D

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Tak tohle jsem nezkoušela. Až budeš umět jezdit i po zábradlí, tak chci video! ;) Nedávno jsem zkoušela koloběžku s velkými koly a slyšela mě celá obec, jak jsem u toho ječela: "Míro, potřebuju chrániče, chrááááááániče a taky helmu, ty vado, já na tom umřůůůůůůůůůůůů!" :D Kdybych neměla oteklý kotník, protože se na mě něco chtělo nakrmit, tak bych jezdila víc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, tak to se videa nedočkáš. Už jsem skate musela vratit. Ale tu koloběžku bych taky ráda vyzkoušela, ale chrániče a helma by byla samozřejmost :D.

      Vymazat

Okomentovat