JAK SE STÁT PAŘÍŽANKOU

Ahoj!

Pokud mě sleduje na Instagramu (kdo ne tak šup to napravit), mohli jste si všimnout, že jsem četla knížku Jak se stát Pařížankou...ať žijete kdekoliv. A protože je podle mě tato kniha moc zajímavá, inspirativní, jednodušše prostě stojí za přečtení, rozhodla jsem vám z ní a o ní něco napsat.



V Paříži jsem byla jednou, a to asi před 5 lety. Francouzská metropole se mi moc líbila a možná víc se mi líbil život v Paříži. To jak tam lidi vypadají spokojeně, pijí víno, jí sýry, chodí krásně oblékaní...Nádhera.

Teď o prázdninách se snažím číst seč to jde. Už mi postupně docházela inspirace, tak jsem se rozhodla prozkoumat naučné oddělení písecké knihovny. A náhodou jsem tam objevila tuto knihu, která je ve svých 269 stránkách plná zajímavého čtení. Já ji přečetla za dva dny.

V knize je pět kapitol
  • Pár základních věcí
  • Něco na tom je
  • Pařížanka a její styl
  • Láska - a co na to Pařížanka?
  • Pařížská inspirace
  V těchto kapitolách si přečtete něco o životním stylu Pařížanek, o beauty i fashion tipech, o tom jak randit, jaký je jejich humor a celkově o tom, jak si vlastně v Paříži žijí.


Asi už jste si všimly, že jsem milovníkem sladkého. Tudíž mě zaujaly i recepty, které jsou zde zmíněny. Například mě překvapilo, že Pařížanky přidávají do těsta na palačinky pivo. Nejvíc mě ale zaujal recept na čokoládový dort. Není to žádný extra výjimečný recept. Ale až ho svému milému či milé, prostě komukoliv komu ho upéct chtít budete, upečete, můžete zmínit, že to je recept od jedné Pařížanky. :D

Čokoládový dort od Anne Berest
Ingredience: 120 g másla
                     200 g hořké čokolády
                      4 vejce
                     100 g cukru
                     80 g mouky

Doba přípravy: 15 minut
Doba pečení: +- 30 minut

- Troubu předehřejte na 180°C
- Rozpusťte máslo a čokoládu ve vodní lázni
- V míse zpracujte mixerem vejce s cukrem a následně přidejte mouku
- Nyní smíchejte obě směsi dohromady
- Pečte 30 minut

Dobrou chuť!

Tak co zkusíte tento recept? Já totiž jo! :D

Další věc z knihy, o kterou se s vámi podělím, je podkapitola Co musíš mít. Je zde seznam oblečení, které by každá žena měla mít. Na většině jsem se s autorkami shodla.

 Seznam je taký:
  • Džíny
  • Pánské boty
  • Kabelka
  • Černé sako
  • Baleríny
  • Hedvábný šátek
  • Bílá košile
  • Baloňák
  • Velká šála
  • Teplý svetr
  • Jednoduché velké sluneční brýle
  • Velká košile
  • Jednoduché, ale drahé tričko
Shodují se alespoň nějaké pařížské must have kousky s těmi vašimi?

Znáte tuto knihu? Já vám ji srdečně a vřele doporučuji :).

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře