HOW TO BE POSITIVE AND HAPPY

Ahoj!

Dneska jsem se rozhodla trochu zafilozofovat, a to na téma jak být pozitivní a šťastný. Možná trochu vtipné, že to píši já, celkem pesimistický a ne moc pozitivní člověk. ALE i já se snažím v tomto ohledu měnit, užívat si život a být čím dál tím více pozitivní a optimistická.



A jaké jsou mé tipy?

OBKLOPUJTE SE POZITIVNÍMI LIDMI
Na co trávit čas s někým, kdo si neustále na něco stěžuje a je s něčím nespokojený? Tento typ lidí nás neposune dál, jen na nás vychrlý všechny své problémy. Je důležité mít přátele, ale je důležité je mít v lidech, u kterých jsme si jistí, že jim můžeme důvěřovat, můžeme se na ně obrátit a víme, že jsou tu pro nás VŽDY, a ne jen když něco potřebují. Na co je mít na facebooku stovky přátel, když nemáte s kým jít na kafe? Pozitivní a inspirativní přátele na které se můžeme spolehnout, to je to nejlepší co nás může v životě potkat.

❤ DĚLEJTE CO VÁS BAVÍ 
Proč dělat něco co nás nebaví a nenaplňuje? Ztrácíme tím akorát čas a nic z toho v konečném důsledku nemáme. 
Víte, že by vás bavilo něco, co by ale ostatní třeba nemuseli pochopit? V mém případě to je psaní blogu a natáčení videí. Dlouuuuho jsem se rozhodovala, zda s blogováním začít a jsem moc ráda, že jsem překonala strach z nepochopení okolí. 
Pokud máte například vysněnou nějakou práci, dělejte vše proto abyste ji dosáhli. Choďte na stáže, vzdělávejte se, posílejte životopisy... Určitě se setkáte s někým, kdo vás od toho všeho bude odrazovat, bude říkat, že to stejně nemá budoucnost, bude vás přemlouvat, ať radši jdete na pivo. Věřte, že pivo na vás počká, kdežto dobrá příležitost počkat nemusí.

❤ UDĚLEJTE SI ČAS JEN PRO SEBE
Je fajn být obklopen lidmi, ale občas je super si od všeho a všech odpočinout a udělat si pěkné odpoledne jen a jen pro sebe. Udělejte si něco dobrého, pusťte si film, čtěte si nebo si běžte zaběhat. Prostě cokoliv co vám bude dělat radost.

❤ CITÁTY
Nevím jak vy, ale já jsem citátová. Moc ráda projíždím instagram a pinterest a screenshotuju si citáty, který se mi líbí. Mezi mé oblíbence patří tyto.



❤  NEŽIJTE MINULOSTÍ
Musím se přiznat, že to je můj velký problém. Často se ohlížím a říkám si coby bylo kdybych tohle a tamto udělala jinak. Bohužel si to občas i vyčítám. K čemu to ale je? Minulost nezměníme a z vlastních chyb se můžeme jen ponaučit.

❤ MĚJTE SE RÁDI 
Je důležité se umět brát takový jaký jsme a akceptovat to. K čemu bude, že se budeme doma hroutit z toho jak vypadáme, z toho jak se chováme či z toho čeho jsme (ne)dosáhli?  Pokud se vám na vás a na vašem životě něco nelíbí a víte, že s tím můžete něco udělat, udělejte to. Budete šťastnější :).

❤ BUĎTE VDĚČNÍ ZA TO CO MÁTE
K čemu je někomu závidět auto, dům nebo to, že on jede do Ameriky kdežto vy "jen" do Chorvatska? Je to k ničemu a akorát vás to bude trápit. Užívejte si to co máte a věřte, že se spousta lidí má hůř. 

❤ UDĚLEJTE SI RADOST
Ať už vás potěší stejně jako mě  něco dobrého či nějaké oblečení, kosmetika, dobrá kniha,... Prostě cokoliv. Dopřejte si to. Občas si člověk potřebuje něco koupit a udělat si jednoduše radost. Co mě udělá snad ještě větší radost? To když někoho něčím obdaruji a vidím, že má radost. Kupte mamce něco jen tak a budete mít radost obě.

Máte nějaké další tipy jak být pozitivní? Sem s nimy!

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Cha, cha! Ty a pesimista? Maximálně v tom významu, že máš ráda psy! Jinak ti vždycky všechno skvěle vyšlo a školu jsi zvládla na jedničku (na rozdíl od jiných - myslím sebe :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tema psama me pobavilo :D Je fakt, ze skolou jsem prosla ani nevim jak. Ale titul mame obe, na nic jinyho se nikdo ptat nebude! :-)

      Vymazat
  2. Super citáty na spríjemnenie dňa :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat

Okomentovat