HOSTESEK NENÍ NIKDY DOST

Ahoj!

Už jednou jsem psala, že jsem na jedné akci pro Prima TV dělala hostesku. Má práce byla zabavit děti a hrát s nima různé hry. A sice to bylo mé první hostesingování, ale rozhodně ne poslední.

Před dvěma týdny jsem dělala freshe na Bálu princezen na Hluboké. Pracovala jsem ve dvojici s Jankou a musím říct, že jsme se nezastavily. Ale i tak to byla moc fajn pohodová brigáda.



Tuto sobotu, jsem hosteskovala pro jednu nadnárodní továrnu působící v Písku, která dělala pro své zaměstnance Family day. Bylo nás tam celkem dost a hostesky byly rozděleny do dvou prací, do lepší - vítání a odškrtávání zaměstnanců  a horší - stání v továrně a hlídaní, aby se nikdo ničeho nedotýkal. Já jsem se naštěstí dostala k tomu vítání. Byla jsem tam od 11 do 17 a musím říct, že jsem fakt něco dělala tak maximálně tři hodinky. Navíc tam byli moc hodní security guys, kteří nás zásobovali jídlem. Prostě práce snů. :D



Takže všem práci hostesky doporučuji - dobré peníze, různorodá a zajímavá práce a zatím jsem vždy narazila na super lidi. Na facebooku najdete spoustu skupin, kde se práce hostesek nabízí, stačí se na stránku přidat a určitě si mezi množstvím nabídek vyberete! :)

Máte zkušenosti s hosteskováním?

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

  1. Já jsem jednou na akci v obchoďáku hlídala děti a bylo to supr, nenadřela jsem se a byly za to dobré peníze:) určitě bych chtěla zas, ale v mém okolí zas tolik možností není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekdy nabízí, ze proplati i cestu :).Urcite jeste nějakou super hosteskovaci práci sezenes :)

      Vymazat

Okomentovat