FESTIVAL INSPIRATION

Ahoj!

Léto a festival patří bezpodmínečně k sobě. Já letos v plánu žádný festival nemám, to ale nebrání tomu abych si neuměla představit to, co bych si na takový festival oblékla :D.

Zde je má inspirace.


Vezmeme to od hlavy až k patě. Festival je výbornou příležitost na květinové věnečky. Kdy jindy je taky nosit než v létě? :) Pokud nejste milovníkem věnečků, můžete nasadit klobouk, který bude v konečném případě praktičtější. Ochrání Vás před úpalem, a to se vyplatí!

Do koláže jsem je sice nedala, ale myslím, že sluneční brýle jsou samozřejmostí, která se v létě nosí vždy a všude.

Triko JSEM ZLOBIVÁ HOLKA  je podle mě úplně dokonalé. Je ze ZOOTu a naděláte s ním velkou parádu. A džínové kraťasy jsou klasika.

Na festival je lepší mít boty, které už mají něco za sebou, protože nejen ze své zkušenosti vím, že se boty na festivalu většinou zničí. Co si budeme povídat bláto a spoustu lidí, kteří Vám je určitě pošlapou, zanechají na botech stopy. Ale i přesto všechno jsem zvolila bílé conversky, které jsou klasikou, která se neomrzí.

Místo kabelky bych zvolila baťůžek a nebo vak. Vaky teď zažívají velký boom. I když nejsem jejich velkým zastáncem, tenhle se mi líbí - je opět ze ZOOTu.

A co doplňky? Asi bych to nepřeháněla. Já bych si vystačila s hodinkami. Třeba s těmito 1: face watch. Nejenže budete mít hezký ale hlavně praktický doplněk, díky kterému nepřijdete o svého oblíbeného interpreta. Tyto hodinky  se vyrábějí v několika provedení, podle toho kterou věc chcete svou koupí podpořit - hlad, rakovina, zvířátka, vzdělání a další. Určitě se na ten projekt podívejte, stojí to za to!

Nejen v létě nesmíme zapomínat na pitný režim. Na většinu festivalů Vám nedovolí přinést si pití. Co Vám ale nechají, je prázdná stylová lahev, kterou si můžete v areálu napustit vodou.

A co Vy a festivaly? Znáte hodinky facewatch?

Mějte se krásně a užívejte prázdnin a léta!

-K-


Komentáře