❤ DĚKUJI ❤

Ahoj!

Když jsem se v říjnu odhodlala založit si blog a být na něm aktivní, nenapadlo mě, že tu budu za 10 měsíců psát tenhle děkovný a shrnující článek. Kdo by to byl čekal, že já, která u ničeho moc dlouho nevydrží a vše ji přestane bavit, vydrží psát blog po dobu necelého roku a napíše 110 článků!? A to já rozhodně nemíním končit! :)



Vím, že česká blogosféra je přímo zahlcena různými blogy a neustále vznikají nové a nové. A právě proto si vážím toho, že na můj blog lidi chodí a někteří se dokonce vracejí. Za to Vám patří velký DÍK. Moc Vám všem DĚKUJI a moc si toho vážím. Je neuvěřitelné, že se blížíme k 9 000 zhlédnutí. Ano ano, vím, že to mívají některé blogerky za jeden den a já to mám "až" za 10 měsíců, ale i tak je to pro mě neuvěřitelné číslo.

Doufám, že je na mých článcích vidět nějaký progres, a že se Vám můj blog líbí. Teď se plánuji trochu vrhnout i do YouTube, tak snad se Vám to bude líbit.

Mějte se moc krásně,

-K-

Komentáře

  1. Kaťo, nemáš zač! :-P Jsem ráda, že jsi začala psát a ještě radši tě sem chodím navštěvovat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem moc rada, ze sem chodis rada. Ja k tobe taky chodim rada. A jsem rada, ze slečna domaci existuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem k 9000! a vôbec to neber tak, že iný to majú za jeden deň, netreba sa s nikým porovnávať :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat