BACK TO SCHOOL - OUTFIT

Ahoj!

Už jen pár dnů a základkám a středním školám končí prázdniny. Já mám už čtvrtý rok prázdniny ještě měsíc, tím vás ale nechci provokovat.

V dnešním postu bych se s Vámi ráda podělila o nápady na první školní outfit.

Na první školní den jsem si vždycky dávala záležet s tím, abych vypadala k světu. Nevím zda se mi to vždy dařilo, ale snaha byla. :D



Vyjímečně jsem zvolila modré, a ne černé kalhoty. Přecejen je ještě léto, tak proč se zahalovat do tmavých barev. Jinak je to klasika, top, kardigan, oxfordky a baťůžek.

Oxforky se mi začaly moc líbit, asi si nějaké pořídím.

Druhá varianta je tato:


Tento look je spíš pro mladší, ale i já bych ho klidně vytáhla.

Tak co, líbí se Vám outfity? Jak se těšíte do školy?

Mějte se krásně a užijte si víkend,

-K-

Komentáře

  1. Budu se tím inspirovat až půjdu na schůzku s úřadem práce ;) tam je docela jedno, co ma člověk na sobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže nepokračuješ na JU? :/ Všude záleží co máš na sobě, udělá to hezký první dojem! :-*

      Vymazat
    2. Oni mě nechtějí, uvidím, jestli se mi ze školy ozvou po zápise.

      Vymazat

Okomentovat