V PRAZE JE BLAZE

Ahoj,

v rodině čekáme co nevidět miminko, respektive sestřenice Pája čeká v nejbližší době Tadeáška. Se ségrou jsme se rozhodly, že se vydáme do Prahy a navštívíme jí.

Studenta do Prahy jsme stihly opravdu na těsno, pak už ale bylo vše ideální, až na to horko.

Rozhodly jsme se podívat na Kampu na Le marché françois aka Francouzský trh. Co si budeme povídat, všude voněly sýry a výborně vypadající quiche. Hrála tam i francouzská hudba, a to dodalo tu pravou francouzskou atmosféru.







Jelikož ceny byly opravdu nemilé, rozhodly jsme se přemístit na Anděl na kávu.
Když jsme se s Pájou rozloučily, zašly jsme si do UGA na výborný řeřichový krém a ne moc dobrý a velmi pikantní krém z červeného zelí.



Poté jsme nafotily outfit, který uvidíte co nevidět. Tímto jsme završely super den v Praze.

Chodíte rádi na trhy? Já moc!

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Já se přiznám že u nás v ČR na trhy moc nechodím, v zahraničí ano, ale tady mi vždycky všechny paradoxně utečou. Což je škoda, když vidím ty dobroty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, ze take chodim radeji na trhy v zahranici. Ale takove farmarske trhy nebo prave francouzsky trh jsou super.

      Vymazat
  2. Už dlouho jsem nebyla na trhu...a to jsem v Praze minimálně 1x týdnně...to ale bohužel zvládnu pole dance a na večer zase frčim domů.. :/ :) Krásné fotky ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi kteří dělají pole dance obdivuji, je to nadherne ale asi je to poradna drina.
      Tak snad ti brzo navsteva trhu vyjde :) a dekuji!

      Vymazat
  3. Na trhy se moc nedostanu, v pondělí jsem viděla jeden pouze z okýnka naší dodávky, kdy jsme kolem jen projížděli a snažili se nikoho nezajet ;) Do Prahy bych se sama nevydala, protože se bojím metra a asi bych se ztratila, to není jako v ČB, kde stačí chytit trojku a ta mě dovezla až před dům :D Praha je pro mě prostě složitější, ale ségra chce k narozkám jednu věc z Ikey, ale asi si jí bude muset koupit sama, až pojede s přítelem domů (jako k našim), protože to mají okolo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já metro nemam nejradeji, ale když nevíš kde jseš tak je nejednodušší nasednout na metro a dostat se kam potřebuješ.
      Ikea je super, mám strašně ráda nakupovat v Ikee. Tak at dobre poridis :).

      Vymazat

Okomentovat