SOBOTA: PRIMA TV V PÍSKU A SPOUSTA PIVA

Ahoj!

Miluji dny, kdy mám neustále co dělat, i když je pravda, že jsem druhý den ve většině případů nepoužitelná. A přesně tak to bylo tento víkend. V sobotu jsem se prakticky nezastavila a v neděli jsem byla dost nepoužitelná.

Vlastně to začalo již v pátek. Byla jsem v ČB, kde jsem mimojiné asi tři hodiny smolila motivační dopis na práci, kterou bych opravdu moc ráda získala. Uvidíme jak to dopadne.

Potom jsem  byla s kamarádkou (čau Jani :D) nafotit nějaké fotky. A to hned ze dvou důvodů. Za prvé mi přišel nový foťáček a já ho chtěl hned vyzkoušet. (Jsem moc spokojená a snad se tím zlepší kvalita fotek potažmo blogu). Za druhé potřebujeme nějaké reprezentativní fotky, protože jsme se daly na hosteskování. Jelikož bylo večer opravdu nádherně nešlo si nejít nesednout s přáteli na zahradku.

A teď plynule přejdeme k sobotě...

V sobotu v Písku vysílala Prima TV zprávy. Celé léto objíždí různá města a Písek byl jedním z nich. Nešlo však jen o to, že se odhlásí zprávy a konec. Od čtyr hodin odpoledne byl na náměstí program u kterého bylo zapotřebí hostesek. A já byla jednou z nich. Hrála jsem si s dětmi různé hry a i když to bylo pět hodin opravdu vyčerpávajících, moc mě to bavilo. Už mám domluvené další hosteskování a doufám, že si domluvím další a další. Je to super zajímavá a ne stereotypní práce.



Takhle zlaté tam byly děti. 


Pokud to čte nějaký Jihočech určitě ví, že se v sobotu konaly v Protivíně Pivní slavnosti - Platan day.



Rozhodli jsme se s kamarády, že si to nesmíme nechat ujít a hned po konci práce pro Primu tam jeli. Bylo to moc fajn, akorát nám byla opravdu zima. Pivo tam teklo proudem a na několika účastnících bylo znát, že jsou značně společensky unaveni. V protivínském pivovaru vystupovalo několik kapel - například Vypsaná fixa. V jednu hodinu ráno začala diskotéku, na které hráli oldies, což bylo super. Rozhodně mám raději oldies jak nějaké ducduc :D. Ve tři hodiny jsem unavená ale spokojená lehla a spala.

V neděli jsem se probudila v půl osmé, a celý den jsem byla jak praštěná.

A to byl můj víkend. Jaký jste ho měli Vy?

Krásný start týdne,

-K-

Komentáře

  1. A kde jsou ty reprezentativní fotky? ;) A já si myslela, že to je tvůj bratránek a sestřenice! ;) Jsem ráda, že jsi s foťákem spokojená, vyhrál to ten, jak jsme si o něm psaly, nebo jiný? Určitě se s ním pořádně předveď! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhrál to ten jak jsem se s tebou radila :). Akorat jsem se ho na ty hostesky bala vzít, nevedela jsem kde budu mit věci. v pristich příspěvcích uz snad budou fotky z fotacku :).

      Vymazat

Okomentovat