PHOTODIARY

Ahoj!

Dnes bych Vám ráda shrnula mé poslední dny, a to pomocí fotodokumentace.

Začala bych první středou tohoto měsíce. Byl to pro mne významný den, měla jsem totiž promoceeeee. Bylo to moc fajn, zážitek k nezaplacení. Více o promocích ZDE


V pátek se nám po dlouhé době vrátila kamarádka ze Španělska, takže jsme ji musely náležitě přivítat. Připravily jsme pro ni piknik a večer jsme jely na otáčivé hlediště do Týna nad Vltavou na představení Zkrocení zlé ženy.



Před týdnem jsme si připomínali upálení mistra Jana Husa. Svátek vyšel krásně na pondělí, takže jsme se mohli užívat prodloužený víkend. Tento den jsme se zpříjemnili parádní grilovačkou. Co nejraději grilujete? Já jsem se zamilovala do hermelínu.


Taky jsem si připravovala výborné a úhledné snídaně. Já na jídlo koukám moc ráda, tak doufám, že Vy také.

Banánové lívanečky



A jak jste se měli v posledních dnech Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře