PANCAKES ARE ALWAYS A GOOD IDEA

Ahoj!

Snídaně miluji a palačinky a různé lívanečky ještě víc.

Jsem zvyklá si po ránu dát něco sladkého, nejčastěji pak ovesné kaše. Když mám ale náladu a čas připravím si ještě větší dobrůtku v podobně lívanečků. V rámci snahy o zdravý životní styl se snažím při přípravě vynechat mouku. Určitě znáte banánové lívanečky, jsou lepší a zdravější než ty "normální". Video recept teď natočila Lucka z A cup of style - ZDE.



Dneska jsem si je chtěla udělat, ale potom co jsem zjistila, že doma nemáme banány, musela jsem vymyslet jinou alternativu. A ovesné vločky mě zachránily.  A jaké že jsem si připravila lívanečky?

Lívanečky z ovesných vloček
Budeme potřebovat

  • 1 hrnek ovesný vloček
  • 1 hrnek mléke
  • 1 vajíčko

Ale množství se netřeba držet přesně, udělejte těsto tak, aby bylo tekuté, prostě palačinková konzistence :).

Ovesné vločky jsem si rozemlela na moučku a smíchala s mlékem a vajíčkem.
Na papírovou utěrku jsem si dala trochu oleje a vytřela tím pánev. A pak už to znáte....opečete lívanečky z obou stran a můžete podávat.

Z tohoto množství bylo 6 lívanečků. A já  vzorná sestra jsem se podělila a udělaly jsem si krásnou a dobrou sesterskou snídani. Na lívanečky jsem si dala rybízovu - meruňkovo - třešňový pečený čaj, který jsme si včera doma vyrobili.

K perfektní snídaně nemohlo chybět kafe, džus a nějaké ovoce - v našem případě meruňky.



Co rádi snídáte Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře