OBLÍBENCI - ČERVENEC

Ahoj!

Rozhodla jsem se následovat spousta jiných blogerek a zavést pravidelnou rubriku Oblíbenci za daný měsíc.

Vymyslela jsem si několik kategorií:

  • pečující kosmetika
  • dekorativní kosmetika
  • oblečení
  • jídlo
  • kniha
  • písnička
  • zážitek


Pokud by Vás napadly nějaké další, tak sem s nimy :).

Budu se snažit, aby tato rubrika vycházela vždy poslední středu měsíce. Snad se mi to podaří!

Tak jdeme na to...

Pečující kosmetika
Oblíbila jsem si peelingy. Vždy se po peelingu cítím jak znovuzrozena. A mojim favoritem je tento od Lacury. Krásně voní a svou práci odvede dobře. Tuto značku nejspíš v ČR neseženete. Já ji mám z Německa.



Dekorativní kosmetika
Rozhodně Astor Lip Butter. Nevím jaký je to odstín, ale na léto mi přijde jako stvořený. Nenápadně začínám pokukovat po dalším, tentokrát v matné barvičce.

Oblečení
Kdo mě sleduje déle, jistě si všiml, že mám ráda černou barvu. A můj nejoblíbeněkší kousek v šatníku je právě černý. Je to má jediná skaters skirt a mám ji moc ráda. Je z H&M a myslím, že ji tam ještě mají.



Jídlo
Já a sladké to je kapitola sama pro sebe. A já a cupcake...Myslím, že to nepotřebuje komentář. Jednou týdně se podívám do jediné kavárny v Písku, kde tuhletu dobrotu nabízejí. Když tam jdu, tak zároveň chci i nechci aby je měly. :D Nechce je mé já, které myslí na alepsoň trochu zdravý životní styl a chce je moje já, které sladké prostě miluje.



Kniha
Teď těžko říct, jestli je to nejoblíbenější či nejkontroverznější kniha tohoto měsíce. Je to hodně drsná knížka, kterou bych asi jentak někomu nedoporučila. Já jsem ale ráda, že jsem ji četla. Je to kniha pojednávající o satanismu a okultismu a vychází ze skutečného příběhu - Divná Jadie od Torey Hayden.

Písnička
Oblíbila jsem si dvě. První Lean on a druhou (už poněkud starší) od UDG s názvem Hvězdář. U Hvězdáře se mi moc líbí text, je takový deep :).

Zážitek
Nad touhle kategorií jsem se dlouho zamýšlela, ale nakonec vyberu promoce. Více si o nich můžete přečíst ZDE.

A jaké jsou Vaši oblíbenci? Také holdujete cupcakům?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře