MY DAILY SUMMER MAKE UP ROUTINE

Ahoj!

V létě to se šminkami nepřeháním. Zvlášť ve velkých vedrech mi přijdou malovátka kontraproduktivní. Používám jen, pro mě, nutné nezbytnosti.



Make up je pro mě základ,  nyní používám Affinitone od Maybelline, který je lehký a má střední krytí. Co mi na něm vadí je, že se po něm brzo lesknu. Ale v tomhle vedru to možná nebude ani chyba make upu. S tím souvisí pudr - opět Affiniton. Nosím ho všude s sebou.

Dalším must havem je upravené obočí. Už asi rok používám stíny od Catrice plus gel od Alverde. Podle mě je obočí základ, který krásně dodá obličeji tvar a člověk hned vypadá líp. :)

A pak řasenka, právě používám od Dermacolu a jsem s ní spokojena. Na řasenku se občas vykašlu, nasadím sluneční brýle a je to.

Dále používám tvářenku, ne vždy, ale většinou jo. Nedávno jsem v Rossmanu udělala parádní kauf a koupila si ombre tvářenku od Essence a jsem s ní maximálně spokojena.

V neposlední řadě rtěnka. Nejraději mám pastelku od Astoru.



A je to. Co vaše makeupová rutina? Liší se ta letní od zimní?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře