JSEM PROMOVANÁ

Ahoj!

Ve středu 1. července proběhlo v Jízdárně krumlovského zámku slavnostní předání diplomu o absolvování bakalářského studia ekonomické fakulty JU - tedy promoce.

Já jsem na tento slavnostní event zvolila dlouho černou sukni a růžový croptop. Líbí? :)



Bylo to na krásném místě, takže to už samoosobě měla super atmosféru. Promoce je takové divadélko, a to řekla i paní ze studijního. Pedagogický sbor je v různých hábitech a do sálu je postupně vede pedel. My jsme také měli taláry, bohužel jsme neměli ty hezké americké čepičky se šňůrkou, která se přehazuje z jedné strany na druhou.

Následuje hymna studentů (Gaudeamus), hymna ČR a dokonce i hymna EU. Pak přišlo na řadu představování kolegia a všech přítomných, včetně nás promujících.

Poté už jsou proslovy - promotorky a jedné studentky.

Následně jsme si každý došli pro diplom a malou památku v podobě špendlíčku se znakem naší fakulty.



Celá promoce trvala asi hodinku.

Po slavnostním předání diplomů a dalších proslovech jsme vrátili taláry a dostali jsme jiné taláry na focení (nechápu proč :D).


Fotilo se s už bývalými spolužáky a hlavně s rodinou. Mrzí mě, že jsem si nestihla pořádně popovídat s kamarádkama, ale jelikož tam měl každý rodinu, tak byl s ní.

Když jsme přijeli do Písku zašli jsme si na dortík a pak i na véču. Mňamka.



Celkově ten den hodnotím velmi pozitivně a moc doufám, že to nebyly moje poslední promoce - chci ještě inženýrské, víc ale ne! :D

Už máte za sebou promoce? A jak si užíváte prázdnin?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Gratuluji, mě to čeká až v srpnu.

    OdpovědětVymazat
  2. No kóča! ;) Si myslím, že se hábity měnily kvůli tomu, aby se stihly ještě vyvětrat předtím, než si je vzal na sebe někdo jiný :D

    Jsem si říkala: "Super, nikde tam není žádná známka." A pak jen "ty voe" a objevila jsem soupis všech svých známek i s datumy! Taková zrada! :D Čekala jsem, že budeš mít červený diplom. Ale věřím, že ti k němu chybělo opravdu málo! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :) vsem nam to sluselo.
      Me zezacatku ten habit dokonce chladil, ale pak v nem bylo hrozne. Cerveny mi neutekl o moc, to je fakt.Hlavne, ze nejaky diolom mam, barva uz je vedlejsi :-D Ty znamky byly taky prekvapko. Vsimla jsem si jich az doma. Ale aspon mame pamatku i na znamky :-D

      Vymazat

Okomentovat