IT IS NOT ME IT IS YOU

Ahoj,

dnešní outfit je složen z mé nejoblíbenější barevné kombinace - black&white.

triko - Primark, sukně - H&M, boty - Primark

Jak asi víte, nedávno jsem výletovala v Londýně, samozřejmě jsme při té příležitosti navštívili Primark. A právě toto triko s nápisem It is not me, it is you je z toho obchodu. Primark je obrovský a nejvtipnější je, že dámy mají dvě celá patra dámského oblečení a páni se dělí na jednom patře s dětským oblečením.



baťůžek - bazaar Řecko, hodinky - ebay

Baťůžek jsem si koupila na Erasmu a nosím ho moc ráda. Je to pohodlnější než nosit kabelky a navíc se mi moc líbí.

Máte rádi černobílou kombinaci?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Kabelky moc nosit neumím, takže si jí hodím "alá pošťák" a jdu, ale baťůžky mám nejradši už od mala, kdy jsem měla "baťůžkové období" a mám takový pocit, že tohle je tvůj "moje poslední hodina" baťůžek, že? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batuzky jsou proste nejlepsi! :) A moc nevím jaká "moje poslední hodina", ale urcite jo :D

      Vymazat

Okomentovat