PŘEDSTAVENÍ ZNAČKY GOSH VE FANN PARFUMERII

Ahoj!

Když jsem se v úterý 9.6. v půl šesté ráno probudila a zčekla jsem instagram, čekalo na mě upozornění, že mám v directu zprávu od nicole_ehr. Tedy od Nikči z A cup of style. Ve zprávě bylo, že já plus dalších devět slečen můžeme přijít na konferenci k představení značky Gosh v parfumerii Fann a s tím spojený takový mini meet up s blogerkami jako jsou holky z A cup of Style, Czech chics, Týnuš Třešinková a další. Tato akce se konal hned den poté co jsem se o ní dozvěděla - 10. června od půl 7 ve Fann Parfumerii v OD Kotva.

Ihned jsem si začala tento den plánovat. Domluvila jsem se se sestřenicí Pájou žijící v Praze, že si uděláme hezký den a pak večer půjdu na tuto akci.
Pája mi připravila spoustu dobrůtek a odpoledne jsme si moc užily - po dlouhé době jsme si pořádně popovídaly a vyvenčily jsme Edíčka.

S Edíčkem :).
Před 18. hodinou jsem vyrazila na tramvaj směr Náměstí republiky. Do OD Kotva jsem přijela v 18:10 a teď jsem nevěděla co :-D. Do 18:20 jsem se poflakovala a sbírala odvahu vejít dovnitř.

Když jsem se odhodlala, řekla jsem paní prodavačce, že jdu na tuto akci a že jsem tu přes Nicole.
Moc milá paní mě "předala" pánovi, který mě přivítala a dal mi welcome drink. Pak jsem se procházela a prohlížela a očichávala různé voňavky.

Po chvíli jsem se dala do řeči s další vítězkou, obě jsme byly moc rády, že jsme našly zpřízněnou duši. Ale nějak jsme se nemohly odhodlat přijít za nějakou z blogerek a říct: "Čau, tak jsme tu! :D".
Naštěstí se nás ujala Lucka a společně jsme si moc krásně a celkem dlouho popovídaly. Následovalo focení. Když jsme fotku s hastagem #CervenjeFann přidaly na IG, fotka se nám hned vytiskla. Takže mám i hmotnou vzpomínku.





Nechala jsem se vyfotit i s Týnuš a prohodily jsme také pár slov.



Poté jsme se s holkama (dalšími vítězkami) přesunuly k jídlu. Makronky a ovoce - mňam!






V rámci tohoto eventu byla akce, že když se koupí jakýkoliv produkt značky Gosh, dostane se u pokladny řasenka této firmy. Koupila jsem si lip lacguer a jsem na něj moc zvědavá.

Většina holek již odešla a zbylo nás tam už jen pár. Tak jsme si já a Monča (nová kamarádka se kterou jsem se snad neviděla naposled!) povídali s Niky a Lůcou a bylo to moc fajn.

Po osmé hodině jsem se se všema rozloučila a jela Na Knížecí, kde mi ve 21 hodin jel Student.

Byl to úžasný den! Doufám, že toto nebyla poslední blogerská akce, které jsem se mohla zúčastnit.

Mějte se moc krásně,

-K-



Komentáře

  1. Tak tomu se říká fofr akce a proč vstáváš tak brzy? Jednou mi na instagramu viselo něco 14 dní, než jsem přišla na to, že mi někdo poslal soukromou zprávu :D :D Tohle ať mi moderní technika nedělá! ;)

    Už bych asi ty makronky měla taky ochutnat, ale já to ještě nikde nepotkala... u nás na dědině bude blogerská akce příští víkend. Dorazí ségra s kamarádkou (obě blogerky) a budou tu od pátka do neděle, takže kromě plánovaných pivních slavností by mi holky mohly pomoct natřít plot a ještě chtějí dělat retro fotky :D To jsem na ně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me vzbudili rodice kdyz sli do prace. Ale pak jsem jeste spala.
      To budete mit super. :) urcite je do nejaky prace zapoj! A je fajn, ze na sebe budete mit cely vikend. Muzete si o blogu poradne popovidat. Myslim, ze budete lezt Mirovi trochu na nervy, nebo myslis ze ne? :-D
      Co se tyce makronek tak mimo Prahu a vetsi mesta je tezske je sehnat. U nas ve 30 000 meste je jen jedna kavarna kde je prodavaji.

      Vymazat
  2. Bylo. Doufam, ze to nebyla posledni blogerská akce, které jsem se mohla zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to báječné, doufám že se brzy opět uvidíme! :)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat