PHOTODIARY

Ahoj!

Tento týden utekl jako voda, možná to bylo tím, že jsem konečně měla co dělat. :D
Začala jsem pomalu plnit můj wish list činností na léto. Čtu. Přečetla jsem knihu Hledání Aljašky, která se mi sice líbila, ale čekala jsem, že to bude lepší.
Teď mám rozečtelou knížku Bez dcerky neodejdu.




Ve středu jsem byla v Praze na představení kosmetické značky Gosh ve Fann Parfumerii - více ZDE.



Čtvrteční večer jsem měli schůzku ohledně blížícího tripu do Londýna. Už máme itenerář, tak snad vše vyjde podle plánu.

A pátek a sobota byly v Písku ve znamení městských slavností. Bylo to fajn, ostatně jako každý rok. V sobotu vystoupili No Name a také Ewa Farna, na těch jsem se byli podívat. Jinak jsme většinu slavností strávili u piva a klobásy. Na fotky ze slavností se můžete podívat ZDE.

Vyfoceno skvělým Dominikem Kučerou

Jelikož byl v sobotu opravdu pařák a já jsem byla skoro furt venku, tak jsem asi dostala úpal - celou neděli mi nebylo dobře a já nic nedělala.

Jaký týden jste měli Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře