PHOTODIARY

Ahoj!

Opět je tu pondělí a s ním po dlouhé době PHOTODIARY. Abych pravdu řekla, minulý týden moc zajímavý nebyl. Byl hlavně o kávičkách, respektive malinovkách a ledových čajích a schůzkách s přáteli, na které jsem poslední dobou neměla čas.
 Mimo to jsem pročítala různé IG profily s citáty, a jeden Vám sem přidávám. Všichni bysme se ho měli držet, protože něco na tom bude! :)


Toto není citát z internetu, ale je vymyšlený mou kamarádkou. A je opravdu super! A snad i pravdivý.

Malinovka byla v budějovické Kozlovně fajn, na mě však moc sladká.

Toto tričko přesně vystihuje mou situace. Už za dva týdny...Moc se těším!

A ledový čaj, který chutnal lépe než vypadal.


Tak takhle ne moc zajímavě jsem prožila týden já. A jak jste se měli Vy?


Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře