MÉ OBLÍBENÉ MLSÁNÍ

Ahoj!

Dneska jsem si pro Vás připravila tipy na zdravé (alespoň většina je) mlsání. Já jsem milovníkem sladkého a na maso mě moc neužije.

Sladké bych mohla mít veškeré jídlo dne. Bohužel nemám tak dobré spalování, takže  bych se měla trochu krotit. Občas se mi to daří více a občas méně.

A jaké dobroty mám ráda?

V Písku máme prodejnu racionální výživu Natural a tam jsem objevila nejednu dobrotu. Například sladkosti od firmy Life Food. Ochutnala jsem raw čokoládu i raw tyčinky a moc mi to chutná. Na prvé ochutnání nic moc, ale postupně se z toho stala trochu závislost.



Nejlepší je podle mě čokoládová tyčinka s čokoládovými boby a.k.a. extrémně moc čokolády. :D


Dalším oblíbencem je chalva. Nejvíce mi chutná neochucená. V Řecku jsem ochutnala brusinkovou,  a to i na mě to bylo moc sladké, takže zlatá dobrá klasika je nej!



Další mňamka je mugcake. Vždy když mě honí mlsná a nic doma není, udělám si tento dezert během pár minut. Ano ano, vím, že to není nic zdravého. Pro ty, co neví co to je a jak se to dělá KLIK. Já občas nahrazuji mouku rozemletými ovesnými vločkami.



Další pro mě neodolatelnou, tentokrát dost nezdravou, sladkostí je cupcake. V Písku ho dělají jen v Marylin Monroe a já ještě neměla možnost ho ochutnat jinde. U Marylin dělají krém z cukru a bílků, takže je to extrémně sladké. Ale občas, proč ne. :)



A aby to nebylo jen o sladkém, tak se zmíním i o jednom slaném jídle. Je to hummus - cizrnová pomazánka. O hummusu jsem poprvé slyšela ve filmu Zohan, krycí jméno kadeřník. Do podvědomí mi ho ale dostala až Lucka z ACOS. Koupila jsem si ho v Albertu a byl moc dobrý, pak jsem si ho jednou koupila v Kauflandu a chutnalo to spíš jak hořčice. Doporučuji koupit buďto v Albertu a nebo v Marks&Spenceru. A nebo si ho můžete udělat doma sami KLIK.



Jaké jsou Vaše oblíbené dobroty? Ráda se nechám inspirovat.

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Moje nejoblíbenější mlsání je čokoláda :-D . Také se snažím žít zdravě, ale jelikož pracuji v čokoládovně a máme i vlastní stroj na čokoládu z Cesk, tak to občas nevydržím a nějakou čokoládu si musím dát. Není to ale každý den, na to mám docela pevnou vůli :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat