LONDÝN #1

Ahoj!

Plná zážitků jsem se ve středu večer vrátila z Londýna. Byl to úžasný, vyjímečný a prostě úplně nejlepší výlet za poslední dobu.



Shrnutí celého tripu vyjde ve středu (takže stay tuned :D). Dneska mám jen  pár příhod v bodech.


  • Při hledání hostelu jsme si chvíli mysleli, že hostel vůbec neexistuje.

  • Ztratila jsem se na jednom patře a ptala se úplně cizího člověka - Don´t you know where is my room? (nevěděl, ale já ho nakonec našla!)

  • V Sea life mají nebezpečné dveře, které se otvírají dovnitř - kamarádovi někdo napálil takovou ránu do čela, že se z něj stal Harry Potter (má tržnou ránu na čele).

  • S Buckinghamem budu mít vždy spojený pád mobilu a rozbitý displej. (Moc mě to štve!)

  • Na hostelu nám první den vyhodili jídlo. (upozornění, ať si popisujeme svoje jídlo tam očividně nebyla jen tak).

  • V novinách v metru měli poukaz na jeden nápoj Starbucks zdarma. To nás přimělo zeptat se paní jestli ho bude chtít (vytrhla nám ho) a také k tomu, zeptat se pána, která ty noviny četl, jestli je ještě potřebuje, že bychom si je vzali. A v neposlední řadě k tomu, že jsem se museli vracet pro ještě jeden výtisk po jezdících schodech (v protisměru samozřejmě).

  • Nejspíš se za nás modlily muslimky. Ony byly v Primarku úplně zahalené (koukaly jim jen oči) a my se tam svlékly do podprsenek a zkoušely předevšema trika.

  • Mít pouze jednu redukci na zásuvku je opravdu málo, tudíž jsme si v noci dávali po třech hodinách budíky a měnili mobily v nabíječkách.

  • Vypadali jsme občas tak ztraceně, že se nás lidé chodili zeptat, jestli nepotřebujeme pomoci.

Užijte si krásný víkend,

-K-



Komentáře

  1. Haha, koukám, že občas byla vážně smůla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, koukám, že občas byla vážně smůla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjoo to by mě naštvali s tím jídlem :D
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  4. Londýn musí být nádherné město, určitě sis to tam velmi užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu moc hezky. A uzila jsem si to poradne. Takhle spokojena už jsem dlouho nebyla :).

      Vymazat
  5. Velmi vtipný příspěvek ;) Doufám, že budou i fotky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem rada. Ze nejsem sama. Bohuzel. Prave jsem si rozflakala tablet a jsem z toho prasky. Ja to zase budu mit spojeno s francii. Ale jinak vtipny zazitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to me mrzi. Mne ason mobil furt jde, akorat vypada nevzhkedne a bojim se, ze se mi displej "vysype" :/

      Vymazat

Okomentovat