LETNÍ MUST HAVE

Ahoj!

Léto už je tady a to znamená, že bych se s Vámi ráda podělila o to, co mi nesmí v tomto ročním období chybět.



Neholduji kraťasům a sukním, tudíž jsem musela najít jinou alternativu letního dolejšku. Tadáááá.....boyfriendy. Já jsem si ty své vyrobila ze starých džínů. Spousta návodů jak na si je vyrobit najdete na YT. Je to lehké a originální kousek je na světě.

Další nezbytností jsou sluneční brýle, tento tvar teď docela letí a mně se líbí. Viděla jsem takové v Tigeru a nebo všude možně na internetu.

Květinové věnečky a čelenky jsou IN už minimálně druhou sezónu a mně se to moc líbí! Spoustu jich mají v Claire´s. Mají je tam ale strašně drahé, proto doporučuji ebay a nebo opět DIY.

Ačkoliv jsem velký milovník  černé, na léto volím barevné kabelky. Nejraději mám crossbody, které však nenosím přes plece ale jen na ramenu, zdá se mi, že to vypadá lépe. Další alternativou kabelek je plátěná taška. Je to praktické a moc hezké. Dají se jich sehnat mraky, a to buďto čistě bílé ale i s nějakým nápisem. Mně se líbí tato s nápisem NIC, která se prodává na ZOOTu.

Výrazná rtěnka ať už v růžové, fialové nebo oranžové barvě. Alespoň jedna by v létě neměla chybět :).

A nakonec boty. Krom balerínek a různých sandálků by podle mne měli být v repertoáru obyčejné nízké plátěné tenisky - například Converse. Podobné typy mají i v Deichmanu a i u Vietnamců. :)

Jaké must have máte Vy?

Mějte se hezky,

-K-


Komentáře

  1. Tu rťěnku, na tu si taky dělám zálusk už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si udelej radost :) stejny odstin ma rimmel kate moss v odstinu 20

      Vymazat

Okomentovat