JSEM ZPÁTKY

Ahoj!

Po odmlce jsem zpět. Minulý týden se zadařilo a já se před svým jménem mohu pyšnit titulem Bc.

Upřímně musím říct, že jsem myslela, že z toho budu mít větší radost. Ale třeba mi to ještě nedochází.

Přípravu na státnice jsem brala zodpovědně, byla jsem z nich totiž opravdu vyklepaná. Začala jsem se učit měsíc dopředu s tím, že 10 dnů před dnem D jsem měla poprvé vše přečteno a myslela si, že to umím.

Ale bohužel! Když jsem si to začala číst znova, zjistila jsem, že nic nevím. Mozek si to neudržel, jinak si to nedokážu vysvětlit. :D Takže panika jak blázen a já se do toho učení položila a jela jsem celé dny. Občas jsem si připadala opravdu zoufale a říkala jsem si, jestli jsem opravdu tak blbá, že se to tak učím a nebo už nevím. Ostatní spolužáci si v klídečku vysedávali na lavičkách s kávičkou  v ruce a já nechápala, kdy se jako chtějí začít učit?!

No nicméně objevila jsem dva zachránce, kteří mi v učení a v soustředění velmi pomohly. A to špunty do uší a minerální voda ve spreji. Možná Určitě se to zdá vtipné, ale opravdu jsem ráda, že jsem tyto dvě pomůcky objevila.

Krom těchto pomocníků jsem se obešla bez různých prášků na nervy či na paměť a dokonce i bez energiťáku. Vlastně jsem si jeden dala. V 11 v noci den před státnicema jsem si řekla, že potřebuji nakopnout. No dopadlo to tak, že jsem do půl třetí koukala do zdi. Hrůza :D.

Ve středu 27.5. jsem se po necelých pěti hodinách spánku probudila a naposledy opakovala mikro a makro.

Ve 12 hodin jsem již šla na místo, kde zkoušení probíhalo. Měla jsem jít až ve 14 hodin ale šla jsem o hodinku a půl dřív.
Přede dveřmi do třídy mi pan tajemník a zároveň zkoušející řekl co a jak a já jsem se nadechla a vešla do místnosti.

Asi něco přes pět minut jsem obhajovala bakalářku a pak přišlo na řadu zkoušení.
Nejdřív okruh mikro + makro. Dostala jsem otázku náklady a mé srdce zaplesalo. Věděla jsem, že tohle se mi povedlo a trochu mi to uklidnilo.
(Poté co jsem dořekla mikro vyšel tajemník na chodbu a ptá se, jestli už je tam další, kdo má jít po mně. Že jestli to půjde tak dál, tak za chvíli jde na řadu. Že je tam prý (teď nevím jak přesně to slovo bylo) válcuju. No něco takového. To jsem se dozvěděla až poté, co jsem vyšla. A moc mě to potěšilo)

Druhý okruh management + marketing + marketingový výzkum. Otázka zněla: cena. Což je moc dobrá otázka, bohužel po mně chtěla paní doktorka něco jiného, než jsem uměla. Opravdu se mi tenhle předmět nepovedl. Další na řadě byla podniková ekonomika a s ní otázka hodnocení výkonnosti podniku. Po zodpovědění jsem si byla jistá, že jednička mě nemine. A poslední přišel na řadu obchod a s ním otázka na legislativu v obchodě. To mé srdce opět zaplesalo. Mluvila jsem asi dvě minutky a panu docentovi, který mě zkoušel, to stačilo. Celkově jsem byla vevnitř max 25 minut.

Po chvíli čekání si mě zavolali zpět do třídy a řekli, že jsem prospěla. Euforie jak blázen, ale čekala jsem od sebe ještě vetší nadšení.

Na konci zkoušejícího dne nám řekli známky z každého předmětu, obhajoby a výslednou známku. Všechno krom nepovedeného managementu (dostala jsem 2, ale opravdu jsem čekala 3) jsem měla za 1.



A tak nastalo slavení. Jelikož kamarádky státnicovaly až v pátek, počkali jsem s velkým slavením na ně. V pátek jsme také měli oborovou grilovačku a bylo to moc fajn.




To bylo shrnutí mých státnic a předstátnicového období a i důvod mé blogovací pauzy. :)

Všem co odstátnicovali a odmaturovali moc gratuluji. Teď už nás čekají dlouhé prázdniny.

Mějte se moc krásně a užívejte krásné počasí,

-K-

Komentáře

  1. Moc gratuluju, když to čtu, jako bych popisovala své předstátnicové období, vše jsem se jakoby "naučila". Týden před státnicema jsem si to vše vzala, že si to zopakuju a nic, nic jsme si nepamatovala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uff. To jsem rada, ze v tom nejsem sama. Asi je to normalni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, ale teda, státnice za půl hodiny? Tak dlouho u nás trvá jediný předmět, to ti dost závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji. Samotnou me to překvapilo jak to bylo rychle. :)

      Vymazat

Okomentovat