HAM HAM TAG

Ahoj!

Podle názvu jste mohli poznat, že dnes jsem tu s další TAGovkou, tentokrát o jídle.
Bez zbytečného zdržování pojďme na to! :)



1) Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Zaručeně snídani. Je to moje nejoblíbenější jídlo dne a mohla bych snídani jíst i k obědu a večeři. Moc ráda si je připravuji a fotím na Instagram. Mou nejoblíbenější snídaní je ovesná kaše. Více si o mém kašičkování můžete přečíst ZDE. Občas (jednou za uherský rok) si udělám palačinky s javorovým sirupem a občas se spokojím s ovocným smoothiem.



2) Kolikrát denně jíš?
To záleží. Když jsem celý den doma, tak se snažím pětkrát. Když jsem ve škole tak většinou třikrát. A někdy jím taky v kuse celý den.

3) Nejoblíbenější jídlo?
Palačinky a zázvorová omáčka. Tyto dvě jídla bych mohla jíst furt!

4) Nejméně oblíbené jídlo?
Těžko říct. Abych pravdu řekla jsem dost vybíravá. Například tavený sýr by do pusy nedala. Ale jídlo jako takové? Asi květák jako mozeček.

5) Bylo ti někdy po jídle špatně?
Samozřejmě, komu taky ne? :). Jednou mi bylo špatně i po obyčejných hranolkách.

6) Nejoblíbenější sladkost?
Palačinky :D. Dále také cupcake, ty já bych  mohla furt.



7) Oblíbená příchuť zmrzliny?
Po pravdě moc na zmrzky nejsem, to si dám radši nanuk. Když už si dávám zmrzku, tak to většinou bývá stracciatela.

8) Maso - nejoblíbenější způsob přípravy?
Grilovačka, stoprocentně.

9) Nejoblíbenější teplý nápoj?
Zelený čaj a nebo cappuccino, nedokážu se rozhodnout :D.



10) Nejoblíbenější ovoce a zelenina?
Ovoce - mango a zelenina asi cuketa.

11) Držíš dietu?
S přestávkama prakticky celý život. :/ Ne vážně, snažím se jíst plus minus zdravě a občas se mi to daří víc a občas víc.

12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Kamarádi říkají, že jím strasně pomalu. Nejsem si toho vědoma, ale je pravda, že se na mě většinou čeká.

13) Jíte doma společně?
Pouze sobotní a nedělní oběd. Líbí se mi když spolu rodiny snídají, takový zvyk však nemáme.

14) Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Od mamky prakticky všechno, ale nejvíc zázvorová omáčka, od jedné babičky špíz a od druhé všechny deserty.

15) Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Moc mi chutná v Indické restauraci, ale pořád bych to také jíst nemohla - všechno jídlo chutná podobně.



16) Co bys nikdy neochutnal?
Nikdy neříkej nikdy, ale s největší pravděpodobností bych do pusy nedala žádný hmyz a také třeba býčí koule.

17) Nejexotičtější věc, kterou si ochutnala?
Asi japonská nápoj cucumber jelly. Je to něco mezi želé a vodou s příchutí okurky.

18) Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíc?
Celkem ano. Například svíčkovou.

19) Vaříš často a rád?
Ani ráda a ani často. Spíše ráda peču.

20) Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Nedokážu si představit, že bych jedla už jen jedno jídlo. To bych nedala. :D

Komentáře