PHOTODIARY

Ahoj!

Poslední dubnový týden byl popiči (slovenský výraz na opravdou pochvalu něčeho)

Překvapivě jsem měla v plánu spoutu akcí, to tu už dlouho nebylo.

Pondělí až středa byla ve znamení těžkého studijního nasazení. Ve čtvrtek už to začalo být zajímavější :)

Na píseckém gymnáziu se konalo poslední zvonění maturantů a já jsem na něm byla podpořit svou mladší sestřičku. Bylo to strašně krásné a já to skoro celé probrečela. Více ZDE.

Ppslední zvonění mé sis a poslední zvonění moje (2012)

Čtvrteční večer a vlastně i noc patřila pálení čarodějnic a stavění májky. Já jsem poslední dubnový den jsem srávila společně s kamarády na jedné chatě. Bylo to moc prima, postavili jsem čarodějnici Gertuda, grilovali, povídali a nakonec Gertrudu spálili.




Taky jste pálili čarodějnici, a nebo stavěli májku?

V pátek jsem se snažila dohnat ještě čtvrteční  TO DO list. Marně! Ale i tak jsem měla pátek celkem produktivní a zakončila jsem ho příjemným proběhnutím. Běh mě pomalu začíná bavit, je to příjemné odreagování a už rozumím, proč se říká, že si člověk pročistí hlavu. Opravdu to tak je.



Druhého května se v Písku a okolí konala již pátý ročník Švejkovi padesátky. Plánuji článek :).
Jedná se o pěší/cyklo turistiku. Je zde několik délek tras, pro pokročilé i pro né tak zdatné. Já byla přinucena se rozhodla jet 26 km na kole. Byla to má druhá letošní vyjížďka na kole, tudíž jsem od sebe nečekala nějaké výkony. No nakonec jsem celou trasu zdárně zdolala a jsem na sebe patřičně pyšná. :D



Jak jistě víte, kdo by to také nevěděl!, v pátek začalo MS v hokeji. V pátek jsem na naše hokejisty koukala v pohodlí domova, ale v sobotu jsem je vyrazili podpořit do nedaleké hospůdky.

A byla neděle a my jsem měli rodinný oběd u babičky. 

A jaký týden jste měli Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

P. S. Jelikož se státnice blíží neuvěřitelnou rychlostí nebudu mít asi čas sepisovat pravidelně články. Po státnicích se do toho ale opět opřu a plánuji i nějaké videa a vlogy.





Komentáře