ZDRAVÁ SNÍDANĚ - KOLÁČ Z OVESNÝCH VLOČEK

Ahoj!

Při pátku jsem si pro Vás připravila recept na skvělou snídani v podobě ovesného koláče s banánem. Je to rychlé, dobré a zdravé. Receptem jsem se inspirovala u Míši z YT kanála Style with me. Je to neskutečně milá slečna a její recepty jsou vždy mňamózní.

Co budeme potřebovat?


  • ovesné vločky
  • mléko (obyčejné, sójové,... dle libosti)
  • banán (samozřejmě může být i jiné ovoce - jahody, maliny,...)
  • javorový sirup
  • kokos
  • kakao

V míse smícháme všechny ingredience tak, aby vznikla konzistence kaše. Nejsem Vám schopna říct kolik čeho, protože jsem to dělala od oka. Když máme směs umíchanou, připravíme si dortovou formu vystlanou pečícím papírem.

Do takto připravené formy nalijeme polovinu těsta a následně ji poklademe banánem. Na banán nalijeme zbytek těsta a vložíme náš výtvor do předehřáté trouby na 175° a pečeme 35 minut.

Tak a to je výsledek.



Myslím, že tímto dortíkem ohromíte přítele, kamárady, rodinu, prostě všechny. Kdo by neměl rád ráno, kdy pro Vás někdo připraví snídani a ještě k tomu takhle dobrou. Já bych si to líbit nechala.

Dobrou chuť!

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Ve čtvrtek jsem byla taxi služba. Vyfasovala jsem auto a ráno jsem vezla přítelového dědu do nemocnice a zpět a pak jsem si jako frajerka se slunečními brýlemi ve vlasech dojela na rychlo nákup do Penny (komu vadí, že skoro celou cestu jsem musela mít zapnuté stěrače, jak poprchávalo). Hned na parkovišti jsem oslnila (podle pohledu naštvala) chlapa, který parkoval vedle mě, když jsem vytasila klíč a na dálku auto zamkla... Na svém pomyslném seznamu, co jsem chtěla koupit, jsem měla i ovesné vločky, ale potom, co jsem omylem chmátla po kroupách, které mají stejný pytlík, jsem si radši vzala jen jogurt a 4 loupáky. U pokladny jsem 33,- Kč platila kartou, protože jsem bez drobných :D

    Budu si muset počkat, až nám někdo ovesné vločky přinese pro králíka. Chuděra měla už dva pytlíky a oba jsem jí snědla :D jí to moc nejede, ale mě zas jo... ovesná kaše, polévka s ovesnými vločkami, ... hmm a víc jsme toho ještě asi nevyzkoušela :)

    Recept vypadá super, stejně jako hotový výtvor :) Kvůli ségře budu muset dávat víc receptů na blog, protože se bude stěhovat, tak aby měla nějaké nápady do budoucna, protože není zas tak těžký něco uvařit, ale vymyslet to, co se bude vařit.... :) Nemám ráda recepty "baj oko" ale potom, co mi tolik receptů podle receptů nevyšlo, to tak dělat musím :D

    OdpovědětVymazat
  2. To si mela den :-O bacha na ovesny vlocky pro Bunny.Králici po nich dost tloustnou.
    Pro me je nejlepso delat vsechno od oka. Obcas to dopadne spatne, ale vetsinou se zadari

    OdpovědětVymazat

Okomentovat