SPRING INSPIRATION

Ahoj!

Jaro je teda, konečně! Doufám, že jarní počasí vydrží a nepřekvapí nás poslední záchvěvy zimy v podobě sněhu.

Já se na jarní oblečení moc těším. Nemusí se nosit teplé kabáty a kozačky, které nejsou příliš pohodlné a dost se v nich paří nohy. Zase na druhou stranu není takové vedro, no prostě ideální počasí! :)

Já plánuju nosit sukně. Koupila jsem si v H&M skater skirt a už se těším až ji vytáhnu. Taky se těším na balerínky a hlavně na kardigany a sáčka.

Sesmolila jsem pro Vás dva outfity, které bych na jaře opravdu unosila.

První outfit se skládá právě ze skater skirt. K ní jsem zvolila mikinu s růžičkami. Mikča se mi moc líbí - kombinace starorůžové a růží? Dokonalost sama :). Jako doplňky už jen černá kabelka tak akorát na klíče, peněženku a telefon, co víc je potřeba, že? Na nohy pohodlné balerínky a na ruku hodinky. Hodinky jsou pro mě nejdůležitější a prakticky i jediný doplněk, který musím mít každý den. A samozřejmě sluneční brýle.



Druhý look se mi líbí moc, doufám, že i Vám. Podle mě je v jednoduchosti krása. Tudíž je tento outfit jednoduchý ale přesto zajímavý.

Světle modré slimky (jsou na mém wishlistu, tak doufám, že je seženu), bílé tílko a na to tento zajímavý béžový kardigan. Oxfordky mi k tomuto outfitu pasují, co myslíte? A už jen pilotky a kabelka. A aby to nebylo přece jen moc strohé - statement necklace.

A jak se těšíte na jarní počasí Vy? Už máte předpřipravené nějaké spešl outfity?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. oba outfity sú krásne, prvý je viac môj štýl a tam sa mi úplne páči ten svetríček :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetřík v druhém looku je moc pěkný! :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat