POSLEDNÍ "UČÍCÍ DEN" A FILOZOFOVÁNÍ O MÉ ŠKOLE

Ahoj!

Tak a je to tady. Včera, v úterý, jsem byla oficiálně naposledy na školní hodině mého bakalářské studia na JU. Uteklo to opravdu strašně rychle, až se mi nechce věřit, že jsem tu přetrpěla byla tři roky. Vidíte tu svatozář?!



Po střední, v mém případě gymnázium, bylo těžké rozhodování, na jakou vysokou školu si podat přihlášku. V tu dobu jsem opravdu nevěděla, co by mě třeba mohla bavit a čím bych se chtěla živit.

Dlouho, ale opravdu dlouho jsem projížděla různé weby a učitelské noviny a nakonec jsem si podala dvě přihlášky. Jednu na obor sociální pracovnice a druhou na ekonomku - obchodní podnikání. Oboje na Jihočeskou Univerzitu v ČB. A proč zrovna tyto dva obory?

Sociální pracovnice mi zní zajímavě a hlavně smysluplně. A ekonomka? Když nevíš kam, jdi na ekonomku, takže asi tak. Na ekonomku jsem nedělala přijímačky, dostala jsem se na průměr a na sociální pracovnici jsem zkoušky dělala a také se dostala. A tak přišlo rozhodování a psaní plusů a mínusů. Nakonec jsem se rozhodla pro ekonomku, je to přeci jen praktičtější a můžu pak dělat cokoliv.

A tak jsem tu ty tři roky studovala. První půlrok jsem jezdila domu opravdu nešťastná. Ale člověk si zvykne na všechno! :D Samozřejmě to nebylo úplné utrpení, ale spokojená jsem tu nebyla . Je pravda, že pár předmětů mě i bavilo, třeba manažerské techniky, marketing a docela i management. Naštěstí jsem tu "našla" celkem fajn lidi, což jsem moc ráda. Myslím, že s některými budu v kontaktu i po skončení spolustudia. Pak jsem této škole vděčná, že jsem měla možnost vyjet na Erasmu.(články o něm jsem psala úplně na začátku blogu, tak si to můžete najít v archivu, kdybyste se o tom chtěli něco dozvědět)

A velký plus EF JU je  prostředí, kde se univerzita nachází. Je to tu krásné. Máme tu i koně! A v bufetu výborné kafíčko.




Teď když to píšu, sedím v knihovně a sepisuji otázky ke státnicím. No není o co stát! :D

Přesto, že tu nejsem zrovna nejšťastnější, budu tu pokračovat na navazujícím. Je hned několik důvodů - vím jak to  tu chodí, budu přijata na průměr, mám tu úplně nejúžasnějšího člověka, bez kterého bych jinde byla dost ztracena a taky jsem přijata na další Erasmus, tentokrát do Slovinska.

Tak, to jsem si tu hezky vylila dušičku. :D

A jak se máte Vy? Jste spokojeni na svých školách?

Komentáře

  1. Šprte, šprte, šprte! Já to tušila, že jsi z gymplu! :))) Chodila jsem na obchodku a hned přes park naproti stála růžová budova tamního gymplu a vždy tam byla taková ta rivalita... dopadlo to tak, že od letošního školního roku jsou tyto dvě školy spojené! :-O Chudák ségra, bude mít zkažené maturitní vysvědčení názvem "Gymnázium a obchodní akademie" :D

    Taky to tam mám ráda, akorát mě toho čeká ještě víc... :-/
    Tak učení zdar! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem šprt! Jen nervák, takže chci být v předstihu :) mezi školama je rivalita vždycky, studenti i učitelé se předhání v tom, kdo bude lepší, no hrůza :D V Písku se ted do jedny budovy spojila ekonomka se zemedelkou a dobrotu to moc nedela.
      Hlavne, ze bude mit maturitni vysvedeni, stejne ho nikde ukazovat nebude

      Vymazat

Okomentovat