PHOTODIARY

Ahoj!

Teď už nebudou pondělní Photodiary tak zajímavé. Květen plánuji věnovat učení a nic moc v plánu nemám. Už aby byl červen a já to měla zdárně! za sebou.



V středu jsem byla v práci. Abych pravdu řekla, chodím tam opravdu nerada a jsem moc ráda, že už má působnost v dané firmě končí. A abych tam těch 7 hodin nějak přežila, dala jsem si cestou kafe. Sice v kuchyňce mají nějaký vytuněný kávovar, ale já ho neumím používat. Takže kávu radši kupuji.


Ve čtvrtek ráno jsem už byla doma a využila krásného počasí k běhu. Řekla jsem si, že se zase musím rozběhat a neběhat jen 3 - 4 km. Zvolila jsem svou oblíbenou 7mi kilometrovou trasu kolem řeky. Byla jsem docela mile překvapena jak jsem to relativně v klidu uběhla.
Pro velký úspěch jsem si tuto trasu zopakovala i v pátek.


Sice běhám pomalu, ale v kuse. K mému stylu běhání se hodí tento citát: " No matter how slow you go, you are still lapping everybody on the couch."

A aby nebylo těch citátů málo, tak tady je ještě jeden. Našla jsem ho na jedné IG stránce a moc se mi líbil. Tak se tu o něj s Vámi podělím.

Pamatujete jak jsem v předešlém článku psala o tom, že se chystám do Londýna? Hledáme co nejlevnější ubytování - takže couchsurfing. A jednou z možností bylo ubytování u transvestity Trace, bohužel to nevyšlo. Ale byla by to sranda a zajímavá zkušenost strávit 5 dnů u ženy v chlapském těle.

Tak a dneska je pondělí a já mám od 15:00 zkoušku, tak mi držte palce :).

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. My hledali ubytování do Chorvatska přes booking.com. Sice Londýn není v Chorvatsku, ale je tam toho opravdu hodně, též plánujeme cestu do Anglie.... možná za rok, dva... no prostě až na to zbudou peníze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a tip! Určo kouknu, ale ten couchsurfing je právě uplne zdarma, bydlís u nekoho doma. Tak by to bylo nej. Ubytko bude nejvetsi polozka v budgetu :( :D

      Vymazat

Okomentovat