PHOTODIARY

Ahoj!

Tento týden převažovaly dny, kdy bylo opravdu moc hezké počasí. Tak jsem to nemohla nevyužít a byla jsem si třikrát zaběhat. U nás mám velkou výhodu, že můžu běhat v přírodě, to se hned běhá líp. No řekněte, není to nádhera?



Pondělí až středu jsem strávila v ČB a měla jsem co dělat, abych odevzdala bakalářskou práci v pořádku. O mých útrapách, které jsem s ní měla si můžete přečíst ZDE.


Jinak jsem zajímavý týden opravdu neměla, skoro celé dny jsem proležela v posteli s učením. :( Je to děsné, ty státnice mě ničí.

Učení jsem si zpříjemnila skvělým vlastnoručně uvařeným jídlem :).



Skoro Jediné co mě žene dál, je vidina tripu do Londýna. Wiz zair měl výhodné letenky, tak jsme neváhali a s dalšími čtyřmi kamarády si je na červen bookli. Čekovat stránky Wiz zairu
 se opravdu vyplácí! Teď nabízejí zpáteční letenku do Eidhovenu za 500,-.



A abych nebyla "suchá" a neseděla furt u učení, nechala jsem se přemluvit a v sobotu večer zašla posedět do oblíbené hospůdky.





P.S. Tohle mi napsal počítač a smazala se mi jedna vypracovaná otázka. No nenaštvalo by Vás to?!



Jaký týden jste měli Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Uz se učis na státnice? Já to absolutně nestíhám :(( jak máme skupinu na vypracování otázek,tak jsem si všimla,ze někteří kolegové to zkopírování bůhví odkud a neobsahují ty materiály všechny podvodníky. Zítra se vrhnou na kontrolu a udělám coromoro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zacala jsem, abych se pak nehroutila. Odvykla jsem si ucit :/
      To je vzdycky naprd, kdyz je takova velka skupina lidi, to chce vzdycky nekdo ochcat :(

      Vymazat

Okomentovat